مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

بانک رفاه برای تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز هم‌وطنان زلزله‌زده استان هرمزگان در اسرع وقت اقدام می‌کند

بانک رفاه برای تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز هم‌وطنان زلزله‌زده استان هرمزگان در اسرع وقت اقدام می‌کند
کدخبر : 548381

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان وضعیت مناسبی ندارند و بانک برای تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز همچون مواد غذایی، پتو، زیرانداز، وسایل گرمایشی، کانکس و ... در اسرع وقت اقدام می‌کند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی که در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک به منظور بازدید از مناطق ‌زلزله‌زده استان هرمزگان و بررسی آسیب‌های وارده به این استان سفر کرده است، طی سخنانی در حاشیه بازدید از این مناطق با بیان این مطلب، افزود: موضوع مهم دیگر، ساخت و ساز واحدهای تخریب شده و پرداخت تسهیلات با نرخ مناسب و بازپرداخت بلند مدت است تا هم‌وطنان آسیب‌دیده منطقه از این وضعیت خارج شوند. 

دکتر للـه‌گانی خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران وظیفه خود می‌داند در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله استان هرمزگان کمک کند و علاوه بر مشارکت در ساخت و ساز منازل تخریب شده، در ساخت یک باب مدرسه به نام شهدای بانک رفاه کارگران، همراهی و کمک‌های لازم را خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی، همواره تلاش می‌کند به رفاه هم‌وطنان کمک کند و به ویژه در حوادث طبیعی در کنار آنها باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: