صندوق قرض الحسنه شاهد/

کارشناس روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد بسیجی نمونه بنیاد شهید و امور ایثارگران شد

کارشناس روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد بسیجی نمونه بنیاد شهید و امور ایثارگران شد
کدخبر : 548467

همایش سراسری پیروان ولایت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و سرهنگ پاسدار فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد با معرفی بسیجیان نمونه برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش سراسری پیروان ولایت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه شنبه ۲ آذرماه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این همایش سردار فدوی با بیان اینکه بسیج و بسیجی همواره در خدمت انقلاب اسلامی بوده‌، گفت: بسیجیان عزیز برای حفاظت از انقلاب اسلامی از بذل جان خود نیز کوتاهی نکرده‌اند و تقدیم بیش از ۱۰۰ هزار شهید بسیجی نشانه قوی و محکم این موضوع است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس اتحاد بسیار عظیمی از کشورهای جهان علیه کشورمان شکل گرفت که تا همین امروز نیز پابرجاست، اما اعتقاد عظیمی که در بین مردم کشور ما وجود دارد جلوی این دشمنان را سد کرده است. امروز نیز این اتحاد و جنگ در حوزه‌های مختلفی وجود دارد و بسیج در هرکدام از این عرصه‌ها که وارد شد این مشکلات برطرف شده است. 

فدوی تأکید کرد: در هفته بسیج قرار داریم اما تمام روزهای سال متعلق به بسیجیان است و این عزیزان همواره در هرجایی که نیاز باشد در آن حضور دارند.

سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز همانند تمام کارکنان بنیاد در مسیر خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش می‌کنند و فرهنگ تلاش، فداکاری و گذشت همواره شکل‌دهنده مسیر آنان است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که توسط مجموعه بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری و اجرا می‌شود اعلام کارمند تراز انقلاب اسلامی است که امسال دومین مرحله آن نیز انجام شد.

بخش پایانی همایش سراسری پیروان ولایت تقدیر از بسیجیان نمونه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که حامد شکرزاده وطنی کارشناس روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد و عضو شورای پایگاه‌ مقاومت بسیج شهید مازندرانی نیز به عنوان بسیجی نمونه مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است در این همایش بسیجیان پایگاه‌ مقاومت بسیج شهید مازندرانی صندوق قرض الحسنه شاهد حضور چشمگیری داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: