به مناسبت هفته بسیج؛

مراسم غبار روبی مزار شهدا با حضور مدیرعامل و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

مراسم غبار روبی مزار شهدا با حضور مدیرعامل و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد
کدخبر : 548509

مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته بسیج با حضور مدیرعامل و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد در بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل ا ز روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، همزمان با هفته بسیج مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل، ابراهیم محسنی عضو هیئت مدیره، عباس شیخی مدیرکل حراست و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی صندوق قرض الحسنه شاهد در بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.

در این مراسم دکتر اسلام کریمی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج لشکر مخلص بوده و هست، این شجره طیبه در برهه های حساس و عرصه های مختلف کشور همواره نقطه اتکاء بوده و توانسته صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کند.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: شهدا برای حفظ امنیت و استقلال ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی از تمام هستی خود گذشتند پس ما به عنوان خادمان خانواده های این عزیزان نه تنها باید یادشان را زنده نگه داریم بلکه باید در ارائه خدمات خالصانه و خاضعانه به خانواده های این عزیزان تمام تلاش خود را به کار گیریم تا شهدای آنها از ما راضی و خوشنود باشند.

در  پایان مراسم، مدیرعامل و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و یکبار دیگر با آرمان های والای معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای والا مقام تجدید بیعت کردند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: