با همت صندوق قرض الحسنه شاهد؛

نشست نقش پژوهش در کیفیت سازمانداری با حضور دکتر دانائی فرد برگزار شد

نشست نقش پژوهش در کیفیت سازمانداری با حضور دکتر دانائی فرد برگزار شد
کدخبر : 549293

نشست نقش پژوهش در کیفیت سازمانداری با سخنرانی دکتر حسن دانائی استاد دانشگاه تربیت مدرس به میزبانی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، به مناسبت هفته پژوهش نشستی با موضوع نقش پژوهش در کیفیت سازمانداری با سخنرانی دکتر حسن دانائی فرد استاد دانشگاه تربیت مدرس به صورت حقیقی و مجازی به میزبانی صندوق قرض الحسنه شاهد در سالن شهدای مدافع سلامت برگزار شد.

در این نشست دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارشناسان ستادی و استانی صندوق قرض الحسنه شاهد حضور داشتند.

بخش آغازین این نشست علمی، پژوهشی تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دکتر رضا صفری مدیر فرهنگی صندوق بود.

در ادامه دکتر گودرز علی بخشی مشاور مدیرعامل به عنوان اولین سخنران، ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش، به حاضرین حقیقی و مجازی نشست خیر مقدم گفته و با اشاره به بخشی از سوابق و مدارج علمی دکتر حسن دانائی فرد به اقدامات مثبت علمی و آموزشی وی در سطح کشور پرداخته و از ایشان به عنوان یکی از مفاخر علمی ایران اسلامی یاد کردند.

مشاور مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه با تقدیر از نگاه توسعه محور و علمی دکتر اسلام کریمی به عنوان مدیر ارشد صندوق، ایشان را یکی از مدیران آکادمیک و پژوهش محور کشور معرفی کرد که در کنار توجه به وظایف سازمانی محول شده و اجرای هر چه بهتر این وظایف، توجه ویژه ای هم به مقولات فرهنگی و عملی داشته و با ترغیب کارکنان سراسر کشور به فراگیری علم در راستای ارائه خدمات شایسته به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

 دکتر علی بخشی سپس از دکتر دانائی فرد دعوت نمود تا نشست را بصورت رسمی آغاز کرده و مطالب خود را بیان کنند.

دکتر حسن دانائی فرد در ابتدای سخنان خود ضمن خرسندی از حضور در مجموعه ای که اعضاء آن خادمین خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر هستند، گفت: خدمت به چنین قشر عزیز و گرانقدری در جامعه توفیقی است که نصیب شما عزیزان شده به همین دلیل تا می توانید باید از ابزارهای مختلف برای ارائه خدمات شایسته به این عزیزان استفاده کنید، البته خوشبختانه صندوق قرض الحسنه شاهد با داشتن مدیرعاملی فرهیخته که خود از اساتید و نخبگان دانشگاهی و عضوی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر توانسته هر چه بهتر در این مسیر گام بردارد.

استاد دانشگاه تربیت مدرس صحبت های خود در خصوص موضوع نشست را اینگونه آغاز کرد: مدیریت پژوهش یکی از مهم ترین مدیریت ها در سازمان ها و موسسات است. نگاهی گذرا به عملکرد سازمان های بزرگ و موفق نشان می دهد که برای نیل به موفقیت، نقش پژوهش بسیار کلیدی و کارساز بوده است.

وی افزود: رهبران سازمان که دورنما، رسالت و خط مشی های سازمان را تعیین می کنند نیاز به نظریه پردازانی دارند که بتواند برای رسیدن به هدف راهکارهای علمی ارائه دهند، این نظریه پردازها از ابزار پژوهش کمک می گیرند تا بتوانند به بهترین شیوه و با کمترین ریسک سازمان را به هدف نزدیک کنند.

دکتر دانائی فرد گفت: اگر سازمانی یا جامعه ای مجهز به دپارتمانی که مسئولیت رصد مقالات و تکنولوژی های روز دنیا را بر عهده دارد نباشد، آن سازمان رو به افول و نابودی است و هیچگاه نمی تواند خود را با خواسته مشتریان به روز نماید.

استاد دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: اهمیت پژوهش در سازمان و ایجاد زیرساخت دانشی می تواند آن سازمان را به خوبی در مسیر موفقیت قرار دهد.

این استاد دانشگاه در ادامه به ۱۲ سرفصل از موضوعات مهم پژوهشی در حوزه مدیریت اشاره کرد و از حاضرین خواست برای موفقیت روزافزون خود و البته سازمانی که در آن کار می کنند، حتما پژوهش را بصورت جدی مورد نظر قرار داده و با تشکیل بانک ایده در کنار یافته های پژوهشی ذهن، گفتار و فعل را حکیم کنند و مراقبه سازمانداری را افزایش دهند.

در پایان این نشست حاضرین پس از بیان نکات علمی دکتر دانائی فرد با تشویق های خود از مطالب ارائه شده بصورت ویژه تقدیر کردند.

صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای برنامه های متنوع علمی و فرهنگی خود در هفته پژوهش اقدام به اجرای نشست های علمی، پژوهشی کرده که مورد استقبال بخش عظیمی از جامعه ایثارگری قرار گرفته است.

بخش پایانی برنامه های صندوق قرض الحسنه شاهد در هفته پژوهش فردا(چهارشنبه) ۲۴ آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح  با برگزاری مراسم تقدیر از نخبگان پژوهشی در دو بخش برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند این مراسم را از طریق لینک های زیر مشاهد نمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: