پرداخت الکترونیک سامان/

تمامی عملیات های مرتبط با چک صیادی از طریق برنامه موبایلی ۷۲۴

تمامی عملیات های مرتبط با چک صیادی از طریق برنامه موبایلی 724
کدخبر : 549716

تمامی عملیات های مرتبط با چک صیادی از طریق برنامه موبایلی 724 امکانپذیر است.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، افزایش چک های برگشتی و پرونده های متعدد حقوقی و کیفری مرتبط با چک منجر به تاسیس سامانه صدور دسته چک ( سامانه صیاد ) از سوی بانک مرکزی گردید که به کمک این سامانه چک های برگشتی کاهش چشم گیری پیدا کردند.

باتوجه به اینکه دارندگان دسته چک موظف هستند تا در هنگام صدور چک، اطلاعات آن را در سامانه صیاد ثبت کنند، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با طراحی برنامه موبایلی ۷۲۴ و اتصال به سامانه صیاد، موجب افزایش اعتبار، امنیت و بالا رفتن میزان اعتماد در معاملات گشته است، زیرا با استفاده از این سامانه در برنامه ۷۲۴ می توان در کوتاه ترین زمان گزارشی از عملکرد صادر کننده چک را بررسی کرد.

نکته حائز اهمیت در استفاده از خدمات سامانه صیاد در برنامه ۷۲۴ برای کاربران این است که با سیم کارتی که مالکیت آن متعلق به خودشان می باشد، وارد این سامانه شوند.

همچنین جهت استفاده از خدمات سامانه چک صیاد می‌توانید برنامه موبایلی ۷۲۴ را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، شماره‌گیری کد دستوری (#۷۲۴*) و همچنین از طریق وب‌سایت رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سامان به آدرس sep.ir دریافت نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: