صندوق قرض الحسنه شاهد/

رییس جدید منطقه فارس صندوق قرض الحسنه شاهد منصوب شد

رییس جدید منطقه فارس صندوق قرض الحسنه شاهد منصوب شد
کدخبر : 550104

طی حکمی از سوی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، رییس جدید صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه فارس منصوب شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، در راستای پویایی سازمان، گردش شغلی و ارتقاء انگیزه کارکنان تغییرات در روسای مناطق صندوق با انتصاب رییس جدید منطقه فارس آغاز شد.

مراسم تکریم نصرت الله زارع و معارفه مسعود طیبی منش روسای قبلی و جدید منطقه فارس با حضور غلامحسین مرادی مدیر منابع انسانی، مهرداد مولوی مدیر بازرسی، گودرز علی بخشی مشاور مدیرعامل، حجت الاسلام محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و معاونین و روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد.

بر این اساس مسعود طیبی منش طی حکمی از سوی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان رییس جدید منطقه فارس منصوب شد.

 

در بخشی از متن حکم دکتر کریمی خطاب به طیبی منش آمده است:

 

جناب آقای مسعود طیبی منش

نظر به پویایی و ارتقاء سطح سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد با هدف ارائه بهترین خدمات به جامعه معزز ایثارگری و همچنین مصوبه کمیته منابع انسانی با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند و خصائل اخلاقی، جنابعالی را به مدت سه سال به سمت رییس منطقه فارس صندوق قرض الحسنه شاهد منصوب می نمایم.

 

لازم به ذکر است با توجه به برنامه های سازمانی صندوق قرض الحسنه شاهد در حوزه منابع انسانی، به تدریج دیگر مناطق صندوق در سراسر کشور دستخوش تغییرات خواهند شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: