نمایشگاه تراکنش ایران/

“بیت‌راه” هم به تراکنش هفتم می‌آید

“بیت‌راه” هم به تراکنش هفتم می‌آید
کدخبر : 550122

“بیت‌راه” نخستین درگاه رمزارز دانش‌بنیان ایرانی و با تجربه سال‌ها فعالیت، تلاش و تحقیق و توسعه هلدینگ ارنیکا در حوزه ارزدیجیتال است که در سال ۱۳۹۸ کار خود را آغاز کرده است. این پروژه که با تکیه بر فناوری قدرتمند و تیم خلاق، انجام تبادلات مالی بین‌المللی را برای تجارت‌های آفلاین و آنلاین فراهم کرده، در غرفه ‌های 40 و 35 هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  فابا نیوز، با استفاده از این سامانه، کسب‌‍وکارها می‌توانند موانع مربوط به تحریم‌های اقتصادی را پشت سر گذاشته و تمرکز خود را معطوف به ارائه بهترین محصولات یا خدمات به مشتریان خود کنند، محدوده تجارت خود را به تمام دنیا گسترش دهند و نگران چالش‌ها و چگونگی تبادلات مالی خود نباشند؛ چراکه تیم بیت‌راه، با روشی خلاقانه امکان دریافت پول را بر بستر شبکه بلاکچین به ارمغان آورده است.

برخی از امکانات درگاه بیت‌راه عبارتند از:

    استفاده رایگان از درگاه پرداخت

    دریافت کامل مبلغ ریالی کالای فروخته شده بدون نگرانی از نوسانات پرداختی با رمزارزها

    امکان تبدیل دارایی به ریال از دو طریق:

        تبدیل دارایی در لحظه خرید – برای کاربرانی که می‌خواهند از نوسات بازار رمزارز در امان باشند و همان مبلغ ریالی فروش خود را عینا دریافت کنند.

        تبدیل دارایی در لحظه تسویه حساب – برای کاربرانی که ریسک‌پذیرتر هستند و می‌خواهند از نوسات بازار رمز ارز استفاده نمایند.

    امکان ذخیره و دریافت رمزارز برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری یا حفظ ارزش دارایی‌های خود را دارند

    امکان ذخیره و دریافت ریالی برای کاربرانی که به دنبال داشتن حاشیه امن هستند.

    امکان مشاهده گزارش تمام تراکنش‌ها و فروش از طریف پنل مدیریتی

با در دسترس بودن چنین امکاناتی، قاعدتا گروه‌ها و مشاغل بسیاری ترغیب به استفاده از خدمات بیت‌راه می‌شوند.

عمده این گروه‌ها عبارتند از: هتل‌ها جهت دریافت مبلغ رزرو از خارج ایران، دانشگاه‌ها برای دریافت هزینه دانشجویان خارجی، ارائه‌دهندگان خدمات فرهنگی به مشتریان بین‌المللی، شرکت‌های هواپیمایی برای مشتریان خارجی، کسب وکارهای حوزه گردشگری، بیمارستان‌ها جهت پذیرش بیماران غیر ایرانی، کلیه خدمات دولتی آنلاین و آفلاین که به دریافت ارزی نیاز دارند و کلیه کسب‌وکارهایی که مشتریان بین‌المللی دارند.

همکاران بیت‌راه می‌توانند تجارت آفلاین یا آنلاین خود را بدون در نظر داشتن محدودیت‌های مرزی و تحریم‌های ظالمانه گسترش داده و نگران چگونگی دریافت پول خود نباشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: