سامان کیش/

رشد ۳۳ درصدی "سپ" در عملکرد ۱۲ ماهه با کسب درآمد ۳.۱ هزار میلیاردی

رشد 33 درصدی "سپ" در عملکرد 12 ماهه با کسب درآمد 3.1 هزار میلیاردی
کدخبر : 550154

پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد 12 ماهه خود، 3.1 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه قبل با رشد 33 درصدی همراه شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سامان کیش، سپ اقدام به ارائه گزارش عملکرد آذر و ۱۲ ماه سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۰ کرد.

براین اساس، "سپ" در دوره آذر بالغ بر ۲۹۸.۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است و این در حالی است که در آذر سال ۹۹ بالغ بر ۲۱۵.۷ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده و طی این مدت با افزایش ۳۸ درصدی روبرو شده است.

پرداخت الکترونیک سامان در عملکرد ۱۲ ماهه بالغ بر ۳.۱ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۳ درصدی همراه شد. درآمد حاصل از پین و اعتبار فروخته شده درگاه ها و ارائه خدمات کارتخوان بالغ بر ۱.۹ و ۱.۰۱ هزار میلیارد تومان (معادل ۶۳ و ۳۴ درصد درآمد) بوده که بیشترین اقلام درآمدی دوره ۱۲ ماهه به حساب می آید.

بازدهی سهام " سپ" از ابتدای سال مالی جاری تا ۳۰ آذر نشان می دهد قیمت هرسهم "سپ" در اول دی ۲۰۸۳ تومان بوده و با احتساب سود ۱۰ تومانی هر سهم طی ۳۶۶ روز کاری به قیمت ۳۰۹۳ تومان رسیده که حکایت از بازدهی ۴۸.۹ درصدی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: