بانک ملی ایران/

گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بانک ملی ایران

گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بانک ملی ایران
کدخبر : 550321

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با حضور دکتر محمد رضا فرزین در بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر فرزین در این مراسم که با حضور سردار علی اکبر داودآبادی از سپاه قدس، اعضای هیات مدیره و هیات عامل،مدیران و کارکنان بانک برگزار شد،گفت:سردار شهید قاسم سلیمانی،نماد کارآمد مدیریت انقلابی و جهادی است که توانست با تلاش بی وقفه،رضایت آحاد مردم را به دست آورد.

وی با بر شمردن ویژگی های شهید سلیمانی تاکید کرد:خصیصه عشق عمیق به مردم در این شهید بزرگوار، او را متفاوت و شاخص کرده و در دل همه قشرهای مردم جا داده است.

دکتر فرزین ادامه داد:سردار سلیمانی سبک کارآمدی از مدیریت را به کشور معرفی کرد و با استفاده از همه ظرفیت ها و کار جهادی،نتایج پرباری را برای کشور به ارمغان آورد. بنابراین ما باید سبک مدیریت مردمی او را در بانک ملی ایران و در همه شئون کار و خدمت خود،الگو قرار دهیم.

علیرضا نظری نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:در همه ادوار انقلاب،قهرمانانی درخشیده اند و با ایثار و فداکاری انقلاب را از گردنه های سخت عبور داده اند.

این نماینده مجلس تاکید کرد:شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس زمینه ساز عزم کشورهای منطقه برای اخراج آمریکا شد و این دستاورد خون مقدس این بزرگواران است.

نظری ضمن گرامیداشت دهه بصیرت افزود: یکی از ویژگی های مهم حاج قاسم،بصیرت عمیق او نسبت به تحولات داخل کشور،منطقه و جهان بود.از این رو توانست به درستی جبهه مقاومت را در مسیر عزت و اقتدار استحکام بخشد.

دکتر سمیه گنجی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این مراسم ضمن ابلاغ پیام رئیس بنیاد شهید به ایثارگران و خانواده های شهید بانک ملی ایران گفت:بنیاد شهید با تاسی به فرهنگ مردمداری شهید سردار سلیمانی، همواره در راستای تکریم خانواده های معزز شهید و ایثارگران سربلند کشور تلاش خواهد کرد.

شایان ذکر است در این مراسم از سلمان سعیدی جانباز مدافع حرم شاغل در اداره امور شعب استان همدان و همسر شهید محمد اکرم ابراهیمی معروف به رئوف جانشین تیپ فاطمیون سپاه قدس تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: