نمایشگاه تراکنش ایران/

“دیجی پی” حامی دومین نشست تراکنش هفتم

“دیجی پی” حامی دومین نشست تراکنش هفتم
کدخبر : 550324

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان، با نام تجاری دیجی‌پی، تحت مجوز پرداخت‌یاری و با هدف ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین فعالیت می‌کند. با سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا در دیجی‌پی، این شرکت رسما به گروه دیجی‌کالا پیوست و اسفند ۱۳۹۷ از اولین نسخه اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  فابانیوز، دیجی‌پی نه تنها به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی به کاربران خدمات مختلف ارائه می‌کند، بلکه امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را فراهم و تسهیل کرده است.

Transaction-2021-Special-Meetings-M2-1920x1080-2-1536x864

علاوه بر این، ‌دیجی‌پی با راهکار درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG) این امکان را برای تمام وب‌سایت‌های فروش آنلاین خدمات و محصولات فراهم کرده که بتوانند با کمترین خطای حین پرداخت، به کاربران خود تجربه‌ای امن و مطمئن ارائه کنند.

به همین منظور این شرکت با تاکید بر رسالت و اهداف توسعه ای در حوزه فناوری های نوین مالی از برگزاری دومین نشست در تراکنش هفتم با عنوان ” لندتک و فرصت های پیش رو” حمایت خود را اعلام کرد.

این نشست روز 21 دی ماه و در ساعت 13:30 دقیقه تا 15 برگزار می شود و کارشناسان  آن نیز حسن محمودی مدیر اداره بانکداری شخصی بانک ملت، علی رضا سفیدپور مدیرکل توسعه کسب و کار اعتباری دیجی پی، هومن امینی مدیرعامل دیجی پی، حجت مقیمی رئیس اداره توسعه محصول و کسب و کار بانک تجارت و حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی پست بانک  هستند که به سوالات علاقمندان و بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

یاد آور می شود؛ این نشست در سالن همایش های مرکز آفرینش های کانون برگزار و به صورت زنده نیز از طریق صفحه اینستاگرام مرکز فابا به آدرس Instagram.com/fabacenter  پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: