با گزارش آذرماه شاپرک مشخص شد؛

رکورد جدید سداد در ثبت کمترین خطای پذیرندگی

رکورد جدید سداد در ثبت کمترین خطای پذیرندگی
کدخبر : 550325

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در آذرماه سال جاری با ثبت «کمترین خطای پذیرندگی در مجموع تراکنش‌ها» بهترین عملکرد را در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیکی به خود اختصاص داد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، براساس گزارش شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در آذرماه سال جاری از منظر «نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش‌ها» با ثبت کمترین خطای پذیرندگی یعنی ۰.۰۲۱ درصد، بهترین عملکرد را در میان شرکت‌های PSP از خود نشان داده است. در نقطه مقابل، شرکت الکترونیک کارت دماوند با کسب رقم ۱.۶۹۹ درصد بالاترین عدد شاخص مذکور را به خود اختصاص داده است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد همچنین در حوزه تمامی ابزارهای پذیرش به لحاظ «سهم بازار تعداد تراکنش» در آذرماه امسال، با افزایش ۰.۰۴ درصدی سهم خود در مقایسه با آبان‌ماه سال جاری، جایگاه خود در رتبه پنجم شرکت‌های پرداخت الکترونیکی را حفظ کرد. شرکت پرداخت الکترونیک سامان نیز با بیشترین سهم تغییرات مثبت ۰.۳۸ درصد در رتبه اول و تجارت الکترونیک پارسیان با بیشترین سهم تغییرات منفی در رتبه سوم  قرار دارد. رتبه اول این حوزه به شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سهم ۲۰.۸۳ درصد اختصاص یافته است.

در حوزه «سهم بازار تعداد تراکنش‌های اینترنتی» نیز شرکت پرداخت الکترونیک سداد با افزایش ۱.۱۲ درصدی این تراکنش‌ها، در رتبه پنجم ایستاده و نسبت به ماه قبل (آبان‌ماه‌) یک رتبه ارتقا داشته است. شرکت آسان پرداخت پرشین با بیشترین سهم تغییرات مثبت ۶.۵۹ درصد در رتبه اول و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با منفی‌ترین سهم تغییرات ۱۵.۷۳ درصد در رتبه سوم قرار دارد. رتبه اول این حوزه به شرکت آسان پرداخت پرشین با سهم ۳۴.۵۷ درصد اختصاص یافته است.

در حوزه «سهم بازار تعداد تراکنش‌های موبایلی» نیز عملکرد آذرماه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مقایسه با ماه گذشته بدون تغییر بوده و این شرکت همچنان در سکوی پنجم ایستاده است. شرکت به‌پرداخت ملت با بیشترین سهم تغییرات مثبت ۰.۴۳ درصد در رتبه اول و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با بیشترین سهم تغییرات منفی ۰.۴۴ درصد در رتبه چهارم قرار دارد.

لازم به ذکر است که از مجموع شرکت‌های فعال در حوزه PSP، تنها ۶ شرکت دارای محصول اپلیکیشن موبایل هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: