نمایشگاه تراکنش ایران/

پویایی نمایشگاه هفتم تراکنش از نگاه خبری

پویایی نمایشگاه هفتم تراکنش از نگاه خبری
کدخبر : 550402

ستاد خبری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، در این روزها برای هرچه بهتر پوشش خبری دادن این رویداد بزرگ حوزه اکوسیستم مالی، بانکی، پرداخت و فناوری تلاش های گسترده را در مرکز فابا انجام می دهد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابا نیوز، خبرنگاران و دست اندرکاران ستادخبری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با تهیه گزارش های گوناگون از بخش های مختلف این نمایشگاه تخصصی و فناوری و گفت و گو با عوامل و برگزار کنندگان این نمایشگاه به مطلوب برگزار شدن آن با توجه به تمهیدات در نظر گرفته، بسیار امیدوار هستند.

آنچه که هفتمین نمایشگاه تراکنش را با دوره ‌های گذشته متمایز می‌کند حضور فعالتر اصحاب رسانه در این رویداد بزرگ  فناوری های نوین مالی  است. فابا نیوز، در طی روز های مانده به برگزاری نمایشگاه تراکنش تمهیدات ویژه ای را برای انعکاس هرچه بهتر اخبار و گزارش‌های خبری این رویداد در نظر گرفته است.

در همین راستا، از ماه‌ها پیش از برگزاری نمایشگاه تراکنش ستاد خبری هفتمین نمایشگاه تراکنش با انعکاس اخبار برگزاری نشست‌های علمی هفتگی مربوط به نمایشگاه، تهیه گزارش‌های تحلیل، خبری و نیز گفت و گو با صاحبنظران، کارآفرینان و فعالان عرصه فنآوری های نوین مالی تلاش می‌کند تا این رویداد بزرگ حوزه اکوسیستم مالی، بانکی، پرداخت و فناوری هر چه بهتر انعکاس خبری بین نخبگان و فعالان این عرصه داشته باشد.

همچنین با توجه به استقبال و حضور چشمگیر فعالان عرصه مالی و بانکی و نیز حساسیت‌های برگزاری نمایشگاه تراکنش، نشست‌های روزانه مختلفی همکاران رسانه‌ای فابا نیوز با دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه دارند تا ضمن هماهنگی‌ها، آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به این رویداد انعکاس شایسته ای داشته باشد.

گفتنی است، اقدامات ستاد خبری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تاکنون توانسته فضای رسانه‌ای را برای این رویداد آماده کند.

قدر مسلم رسانه این امکان و فرصت را مهیا می‌کند که از مهم‌ترین و کارآمدترین ابزار بازاریابی که همان برپایی نمایشگاه است را نمایش داده و با جلوه پر رنگ‌تری ارائه کند. به هر صورت رسانه، زبان گویای حال یک صنعت است و ستاد خبری فابا نیوز در تلاش است زبان گویای هفتمین دوره نمایشگاه تراکنش باشد.

متولیان برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران در دوره هایی گذشته، همواره در تلاش بوده اند تا شرایطی را برای صاحبان ایده و کسب ‌و کار فراهم کنند تا بتوانند از فرصت‌های ویژه ایجاد شده برای گسترش دیدگاه‌ها و کسب‌وکارهای خود بهره ببرند؛ به طوری که برای کمک به کسب‌وکارها و صاحبان ایده،‌ فضایی را فراهم شود تا بتوانند در محیطی خاص و مناسب از این فرصت استفاده کرده و در جهت خلق فرصت‌های جدید با مدیران و مقاماتی که هر دوره مهمان ویژه این رویداد شرکت می کنند، امکان گفت‌وگوهای B۲B داشته باشند.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: