حضور الماسی فناوری اطلاعات امید در تراکنش هفتم

حضور الماسی فناوری اطلاعات امید در تراکنش هفتم
کدخبر : 550403

هلدینگ فناوری اطلاعات امید و شرکت‌های تابعه، با هدف ارتقای بیش از پیش بانک سپه در مسیر بانکداری دیجیتال خواهان حضور در هفتمین تراکنش ایران شده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، «هلدینگ فناوری اطلاعات امید» متشکل از پنج شرکت با فعالیت در حوزه‌های «راهکار جامع بانکی و کربنکینگ»، «تحلیل داده و Api Banking»، «پرداخت الکترونیک»، «پشتیبانی تجهیزات و زیرساخت» و «بانکداری باز» با هدف ارائه‌ خدمات به بانک سپه، فعالیت داشته و در تراکنش هفتم پذیرای علاقمندان در غرفه ۳۵ خواهد بود.

بر اساس نظر مدیران بانک سپه، فلسفه تشکیل این هلدینگ در واقع بستر و خاستگاه جدیدی برای انسجام نیروهای کارشناس و محصولاتشان در جهت سرویس‌دهی مناسب‌تر به مردم و مشتریان بوده و نیروهای متخصص شرکت‌های بانک ادغامی را گرد هم جمع کرده تا با همگرایی، هم‌افزایی منجر شود.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: