نمایشگاه تراکنش ایران/

“شرکت جیرینگ” حامی چهارمین نشست تراکنش هفتم

“شرکت جیرینگ” حامی چهارمین نشست تراکنش هفتم
کدخبر : 550576

“شرکت جیرینگ” به عنوان یکی از شرکت‌های خانواده ارتباطات سیار ایران (همراه اول) خدمات مالی متنوعی در قالب همکاری به کسب و کارهای دیگر ارائه می‌کند. که نام تجاری آن شرکت پرداخت اول کیش است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، این مجموعه در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۸۹ با هدف ارائه خدمات پرداخت مالی بر بستر اپراتور و تلفن همراه در منطقه آزاد کیش به ثبت رسید. به کمک این خدمت جیرینگ، مشترکان می‌توانند با پس‌انداز در کیف پول جیرینگ، بدون نیاز به وارد کردن اطلاعاتی نظیر رمز دوم یا رمز پویا و… خرید خود را انجام دهند.

جیرینگ در حال حاضر از طریق درگاه‌های پرداخت کیف پول، کارت بانکی (شاپرک) و حساب بانکی (شبکه شتاب) توانسته به بیش از ۳۰ میلیون نفر از مشترکان همراه اولی، خدمات مالی و پرداختی بر بستر تلفن همراه ارائه کند..

خدمات شرکت جیرینگ که بر بستر گسترده همراه اول قابل استفاده است و طیف وسیعی از خدمات مالی را در بر می‌گیرد.

کیف پول همراه جیرینگ خدمات زیر را برای مشترکان ارائه می‌کند:

    امکان واریز وجه

    انجام انواع خدمات پرداخت مالی مانند خرید شارژ مستقیم برای سیم‌کارت

    خرید بسته‌های اینترنت

    پرداخت قبوض

    انجام خدمات نیکوکاری و خیریه

    استعلام و پرداخت جرائم و عوارض

    خرید از فروشگاه‌های اینترنتی

حضور بازارهای مالی

طی پنج سال اخیر، جیرینگ با حضور مؤثر در بازارهای مالی و پرداخت، سرویس کیف پول، همبانک، جیرینگ کارت، پیامک اختصاصی شبکه بانکی، درگاه پرداخت اینترنتی موبایل جیرینگ (MIPG)، اپلیکیشن جیرینگ‌ و دو جیم، بیمه همراه ملت و رمز یکبار مصرف سبب شده در حوزه بانکداری، بیمه، گردشگری و شبکه پرداخت، دارای جایگاهی قوی و تعیین کننده باشد.

به همین منظور “شرکت جیرینگ” با تاکید بر رسالت و اهداف توسعه ای در حوزه فناوری های نوین مالی از برگزاری چهارمین نشست در تراکنش هفتم با عنوان ” تلکوبانک و فرصت های پیش رو ”  حمایت خود را اعلام کرد.

نشست ” تلکوبانک و فرصت های پیش رو ” روز ۲۲ دی ماه و در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه تا ۱۷ برگزار می شود و کارشناسان  آن نیز صادق فرامرزی مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات، سیدرضا جوکار مدیرعامل شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، حسام حبیب الله مدیرعامل جیرینگ، احمد میردامادی مدیر عامل شرکت سندباد، باقر صمدی معاون دیجیتال شرکت ایرانسل هستند که به سوالات علاقمندان و بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: