نمایشگاه تراکنش ایران/

حضور نخبه گان و متخصصان جدید در کمیته علمی تراکنش هفتم

حضور نخبه گان و متخصصان جدید در کمیته علمی تراکنش هفتم
کدخبر : 550583

با توجه به تخصصی بودن مباحث مطرح شده در تراکنش هفتم، سعی بر اخذ دیدگاه های متنوع است، بنابراین 35 درصد از کمیته علمی رویداد 2022 تراکنش ایران چهره های تازه ای هستند که به این جمع پیوسته اند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، حامد بختیاری، مدیرعامل موسسه آموزشی فناوران فابا، با بیان این مطلب در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار فابانیوز،  بر ارتقاء سطح علمی هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران تاکید کرد و گفت: اعضای کمیته های قبلی از کارشناسان صاحب نام و مدیران صاحب منصب در صنایع پرداخت، بیمه شهر هوشمند و… بودند که امسال نیز در این کمیته ها حضور داشته و نظرات خود برای ارزیابی و برگزاری هر چه تخصصی تر این رویداد ارائه می دهند.

دبیر نشست های تخصصی و مدیر کارگاه های مرکز فابا  به چهره ها و اعضای سابق در کمیته های علمی نمایشگاه های پیشین تراکنش اشاره کرد و افزود: انتخاب برندگان و استارت آپ های برگزیده تنها بخشی از عملکرد کمیته علمی به شمار می رود که تراکنش هفتم به نگاه تخصصی آن ها نیازمند است.

این کارشناس حوزه تحقیقات بازار، با تاکید بر رصد مستمر ۹۰ عضو کمیته های علمی تراکنش هفتم، گفت: شکل گیری موضوعات مورد نظر اعضای کمیته های علمی به برگزاری ۸ نشست تخصصی منجر شده که برپایی آن ها را در نمایشگاه امسال شاهد خواهیم بود.

    ۳۵ درصد از کمیته علمی تراکنش هفتم، چهره های تازه و متخصصان جدید هستند

 یادآور می شود به منظور ارتقاء سطح ارزیابی تخصصی موضوعات، خدمات، محصولات و مباحث مطرح شده در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، کمیته علمی این رویداد بزرگ Trasactionمتشکل از بیش از ۹۰ نخبه و صاحبنظر حوزه های فناوری های مالی، بانکداری، بیمه بورس، رمز ارز و… گرد هم آمده اند تا این رویداد را از نگاه کارشناسانه رصد کنند.

به همین منظور مرکز فابا تاکید دارد که این همفکری باعث می شود؛ دیدگاه های دولتی و خصوصی درک دقیقی از یکدیگر پیدا کنند و عملا رویداد ترانس اکشن را به اتاق فکر صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری تبدیل کنند.

خاطرنشان می شود، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

یادآور می شود؛ هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: