نمایشگاه تراکنش ایران/

شبکه تلویزیونی شتاب، حامی رسانه ای تراکنش هفتم

شبکه تلویزیونی شتاب، حامی رسانه ای تراکنش هفتم
کدخبر : 550584

شبکه تلویزیونی شتاب، شبکه تحلیل اقتصاد و بازار، رسانه‌ای در حوزه تولید و پخش برنامه‌های اقتصادی، بورسی، معرفی استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارها و... بوده بزرگترین تولیدکننده محتوا در فضای مجازی کشور است

به گزارش شماواقتصاد به نقل از فابانیوز، شبکه تلویزیونی شتاب، به عنوان اولین شبکه تلویزیونی خصوصی کشور از سال ۱۳۹۹ با مجوز سازمان صدا و سیما، مفتخر است به عنوان یکی از برترین هلدینگ‌های تخصصی در حوزه رسانه، تبلیغات و تحلیل و پژوهش بازارهای اقتصادی، با تیمی باتجربه در این حوزه، خدمات خود را به کنشگران عرصه تولیدی، بازرگانی، اقتصادی، فرهنگی و هنری معرفی کند.

مدیران این مجموعه همیشه سعی داشته‌اند که با خلاقیت و تلاش زیاد در گسترش و تعالی زیرساخت‌های رسانه‌ای، تبلیغاتی و… کشور کوشا باشند و همیشه پیش به سوی تکنولوژی‌های جدید این حوزه قدم بردارند.

شبکه تلویزیونی شتاب، خدمات خود را بصورت ویژه طراحی کرده و توانسته تا بحال با سازمان‌های معتبری همچون صاوسیما جمهوری اسلامی ایران، وزارت صمت، وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، شرکت عمران شهر جدید پرند، شرکت عمران شهر جدید پردیس، شرکت ایرانخودرو، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و… در زمینه‌های مختلف همکاری داشته باشد.

    ماموریت شبکه تلویزیونی شتاب، طراحی، ایده پردازی، تولید و پخش خدمات رسانه‌ای، تبلیغاتی و… در هر پلتفرمی و در راستای اهداف مشتریان  به شمار می رود

شبکه تلویزیونی شتاب، دارای ۱۱۰۰ متر فضای رسانه‌ای تولید فیلم و انیمیشن است و در زمینه تجهیزات فنی حدود ۱۵ عدد دوربین با کیفیت ۴K، استودیو تصویر با امکانات کامل نور، صدا و تصویر و امکان پخش زنده به متراژ ۴۰۰ مترمربع و ۵۵ متر ویدئووال با تراکم پیکسلی ۵/۲، تجهیزات حرکتی و صوتی پرتابل و همچنین بیش از ۱۰۰ نفر نیروی متخصص در حوزه‌های ساخت محتوای تصویری در این شبکه مشغول به فعالیت هستند.

این شبکه تلویزیونی  بر بستر پلتفرم‌های لنز (اپ و سایت) با بیش از ۱۴ میلیون نصب و سایت shetab.tv ، محتواهای خود را پخش می‌کند.

خدمات قابل ارائه در شبکه تلویزیونی شتاب عبارتنداز:

    تولید محتواهای تبلیغاتی (تیزر، فیلم و مستندهای تبلیغاتی و صنعتی)

    صفر تا صد برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و ایونت‌ها (همراه با پوشش تصویری زنده)

    برگزاری وبینارها با ۲۵۰ نفر شرکت کننده تصویری به صورت آنلاین در تمام پلتفرم‌ها

    تولید برنامه‌های تلویزیونی و پخش از تمامی پلتفرم‌ها (صداوسیما، شبکه شتاب، وب‌سایت و اپلیکیشن لنز و…)

تولیدات شبکه تلویزیونی شتاب

تولید و پخش برنامه‌های تخصصی در حوزه مالی، اقتصادی و کسب‌وکار (تحلیل بنیادی، گفتگوی تخصصی، بازارهای جهانی، رمز ارز، اقتصاد رفتاری (واکنش)، اولین عرضه، چهارراه استانبول، کدال خوان، بورس کالا، نبض بازار، اتاق معاملات، تابلو خوان، بورس نگر، نگرش) و تولید و پخش تیزرها و مستندهای تبلیغاتی شهرداری تهران، شوفاژکار، سازمان ملی استاندارد، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مستندها و برنامه‌های تبلیغاتی به سفارش شهرداری تهران، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، تمام شبکه های صداوسیما و…

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B۲B و B۲Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: