نمایشگاه تراکنش ایران/

“گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا ” و “به پرداخت ملت” همراهان نمایشگاه تراکنش

“گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا ” و “به پرداخت ملت” همراهان نمایشگاه تراکنش
کدخبر : 550588

​تاسیس نخستین شرکت تخصصی فناوری اطلاعات توسط بانک ملت، به‌ عنوان الگوی پیشرو در به ‌خدمت گرفتن این فناوری در کسب و کار بانکداری، به شرکت بهسازان ملت منتهی شد و به پرداخت ملت به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت شاپرک مسئولیت راه‌اندازی، توسعه و پشتیبانی شبکه انواع ابزارهای پرداخت با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونیک و بازارهای مالی کشور را بر عهده گرفته است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، “گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا ” و “به پرداخت ملت” همراهان تراکنش هفتم در غرفه های ۴۴ و ۴۵ بوده و آخرین محصولات و خدمات خود را به عالقمندان فناوری های نوین مالی و بازدیکنندگان این رویداد فناورانه معرفی خواهند کرد.

قابل ذکر است، “به پرداخت ملت” این شرکت علاوه‌بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی، توسعه محصولات خاص منظوره و ارائه راه حل‌های تخصصی برای مشتریان خود و توسعه نظام پرداخت کشور، مسیر حمایت از شرکت های نوظهور در فناوری مالی را در اولویت کاری خود قرار داده‌است.

این شرکت همچنین با دو رتبه صعود در جایگاه ۱۱ دربین ۱۵۰ شرکت پرداخت الکترونیک جهان ( نشریه معتبر نیلسون ریپورت۲۰۲۰) کسب کرده است

به پرداخت ملت همواره به عنوان شرکت پیشرو در این حوزه، با پایبندی کامل به قوانین وضع شده و با حفظ منافع بلندمدت تمامی ذینفعان اکوسیستم پرداخت در کشور، به رقابت پرداخته و برآیند فعالیت های آن را میتوان در نتایج کسب شده توسط این شرکت مشاهده کرد.

از سویی دیگر شرکت بهسازان ملت به ‌عنوان هسته‌ اصلی و نخستین عضو از گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، این توانی را فراهم  کرده تا علاوه بر نقش‌آفرینی پررنگ در کسب و کار بانک ملت و تقویت جایگاه رقابتی آن در نظام بانکداری کشور، موجبات تکمیل سبد کسب و کار محصولات و خدمات این مجموعه را تدارک دیده و بتواند به تدریج با ایجاد و تملک برخی شرکت‌های موفق، مبدل به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تخصصی فناوری اطلاعات کشور شود.

    گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا ” و “به پرداخت ملت” میزبان بازدیدکنندگان هفتمین نمایشگاه ترکنش ایران در غرفه های ۴۴ و ۴۵ هستند

برپایی و مدیریت چندین شرکت بزرگ انفورماتیک و ایجاد زنجیره‌ی متنوعی از کسب و کارهای مرتبط در حوزه‌ فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، جایگاه این مجموعه را در صنعت فناوری اطلاعات و بانکداری کشور از تمامی رقبای خود متمایز کرده که  با افزوده شدن خطوط کسب و کار تحت سرپرستی و افزایش تنوع فعالیت‌ها، بانک ملت رویکرد ایجاد یک گروه تخصصی فناوری اطلاعات (هلدینگ) را در پیش گرفت و در نهایت در سال ۱۳۹۳ شرکت «گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا» به‌عنوان بنگاه مادر، وظیفه‌ی ایجاد هم‌راستایی و هم‌افزایی در مجموعه‌ شرکت‌های فناوری اطلاعات بانک ملت را عهده‌دار شد.

مأموریت اصلی این گروه، توسعه، تأمین، تدارک و ارائه خدمات جامع در حوزه فناوری اطلاعات به بانک ملت به‌عنوان سهامدار اصلی و سایر مشتریان متقاضی این نوع خدمات است. همچنین گروه بهسازان فردا، با توجه به ظرفیت فوق‌العاده و روند تحولات فناوری و در همکاری با سایر نهادها و سازمان‌های کشور، امکان ایجاد خدمات و محصولات ترکیبی را نیز در خود پرورش داده است. پروژه‌های کارت سوخت و سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) نمونه‌هایی از پروژه‌های ملی موفقی هستند که در کارنامه فعالیت بانک ملت و گروه بهسازان فردا می‌درخشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: