نمایشگاه تراکنش ایران/

کمتر از ۴۸ به افتتاح رویداد بزرگ فناوری مالی ایران

کمتر از ۴۸ به افتتاح رویداد بزرگ فناوری مالی ایران
کدخبر : 550589

با ظهور فناوری، بسیاری از حوزه‌های کسب‌وکار با هجمه‌ این مفهوم جدید مواجه شدند و دگرگونی‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف رخ داد. حوزه‌ پولی‌مالی، بویژه بانکداری، ازجمله‌ حوزه‌هایی بود که شاهد تغییرات گسترده‌ای شد؛ به‌طوری‌که این تغییرات همچنان ادامه دارد و به‌ نوعی شاهد تغییر شالوده‌ بانکداری بر اثر ابزارها و مدیوم‌های جدیدی هستیم که استارتاپ‌ها با راهکارهای نوین خود ایجاد می‌کنند. مفهوم فین‌تک یا فناوری‌های مالی را باید زاییده‌ همین تکنولوژی‌های جدید بدانیم که رفته‌رفته خود را به همان اندازه‌ که بانک‌ها در اقتصاد اهمیت دارند، پررنگ نشان می‌دهند. مرکز فابا در همین راستا و برای انتقال دانش فنی و توسعه‌ فناوری‌های نوین، برگزاری نمایشگاهی با عنوان تراکنش ایران را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده و امسال نیز شاهد برگزاری هفتمین دوره‌ آن با موضوع محوری صنایع بانکداری، بیمه، بورس، پرداخت الکترونیک و فناوری های نوین مالی با حضور مقامات، مدیران و متخصصان فناوری‌های مالی در روزهای 21 و 22 دی ماه بمدت دو روز در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون خواهیم بود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، در آستانه آغاز هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران هستیم که تاکنون با استقبال چشمگیر فعالان اکوسیستم بانکداری و پرداخت مواجه شده و بسیاری از مقامات اقتصادی، بانکی، فناوری و کسب و کاری اعلام کرده‌اند که در این رویداد مشارکت خواهند کرد یا از آن بازدید می‌کنند.

صدها نفر از مقامات ارشد اقتصادی، بانکی و فناوری از جمله متخصصان فناوری‌های مالی و نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با صنعت بانکداری، پرداخت، مالی و فناوری در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه یا روزهای مختلف برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، به این رویداد می‌آیند.

در اتفاقی کم نظیر، ۲ روز مانده به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، همه ظرفیت نمایشگاهی این رویداد واگذار و تکمیل شده است؛ اتفاقی که در شرایط امروز اقتصادی کشور بیانگر آن است که اهمیت فناوری‌های مالی و پولی از سوی نهادها و شرکت‌ها و بانک‌های کشور درک شده است.

رسانه ملی به‌همراه دیگر شبکه‌های تلویزیونی همچون سال‌های گذشته به پوشش تصویری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهند پرداخت. همچنین، ده‌ها رسانه داخلی کشور از جمله رسانه‌های مکتوب و مجازی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نیز به بازتاب اخبار برگزاری نمایشگاه ۲ روزه تراکنش ایران خواهند پرداخت و خبرنگاران در بخش‌های مختلف این رویداد فناورانه حضور پیدا خواهند کرد.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B۲B و B۲Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

از این رو نمایشگاه تراکنش ایران را می‌توان یکی از مهم‌ترین و تخصصی‌ترین گردهمایی‌های عرصه فناوری‌های پولی و مالی در کل کشور دانست که به‌دنبال برداشتن گامه‌ای مؤثر در این حوزه با مشارکت صاحب‌نظرات و متخصصان است.

خاطرنشان می شود، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: