نمایشگاه تراکنش ایران/

“پارس تکنولوژی سداد ”و “پرداخت الکترونیک سداد” از همراهان نمایشگاه تراکنش

“پارس تکنولوژی سداد ”و “پرداخت الکترونیک سداد” از همراهان نمایشگاه تراکنش
کدخبر : 550593

شرکت سـداد از سال 1378 فعالیت خود را در زمینه نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات تخصصی، در سطح بانک ملی ایـران آغاز کرد. با توجه به تغییرات تکنولـوژی و بـه منظور تخصصی‌سازی فعالیت‌ها شرکت هلدینگ داده‌ ورزی سداد در سال 1393 تأسیس شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  فابانیوز، “پارس تکنولوژی سداد ”و“پرداخت الکترونیک سداد” از همراهان تراکنش هفتم در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه در غرفه ۶ است و آخرین محصولات و خدمات خود را به علاقه‌مندان فناوری‌های نوین مالی و بازدیدکنندگان این رویداد فناورانه معرفی خواهند کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال ۱۳۹۳ از سوی بانک ملی ایران، بزرگ‌ترین نهاد بانکی خاورمیانه، مأموریت یافت تا به ارائه محصولات و خدمات نوین در زمینه پرداخت الکترونیکی بپردازد. پرداخت الکترونیک سداد می‌کوشد با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و ایجاد راهکارهای خلاق پاسخگوی نیازهای جامعه در این زمینه باشد.

پرداخت الکترونیک سداد در مدت زمانی کوتاه توانسته به دستاوردهای مهمی چون طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) نائل شود و در مقام یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی پی اس پی (PSP) در ایران مشغول به خدمت شود.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد هم اکنون عرضه کننده محصولات و خدمات پرداخت الکترونیکی در زمینه هایی نظیر کارتخوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، اپلیکیشن پرداخت (ایوا و پالس) و کد دستوری (#۷۳۷*) است.

    سامانه متمرکز نوبت‌دهی پارس

به منظور مدیریت زمان و فعالیت‌ها در شعب و مراکز ارائه خدمات و همچنین توزیع و بهینـه‌سازی منـاسب مراجعه کنندگـان سامـانه جامع نوبت‌دهی پارس تهیه و طراحی شده است.

این سامانه به کمک نرم‌افزار و تجهیـزات سخت‌افزاری مرتبط امکان مدیریت صف و نوبـت به دو صورت حضوری و غیـر حضـوری در تمامی مراکز و شعب سازمان‌ها کـه مراجعه‌کننده دارد، را فراهم می‌کند.

همچنین بـا تمرکز داده‌هـا در این سامانـه، قابلیت بهینه‌سازی و کنترل ترافیک صفوف در ابعـاد جغرافیـایی مختـلف را (نسبت به مکان و خدمت مورد نظر کاربران) در بستر اینترنت دارا می‌باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: