نمایشگاه تراکنش ایران/

کم نظیری تنوع محصولات در نمایشگاه تراکنش

کم نظیری تنوع محصولات در نمایشگاه تراکنش
کدخبر : 550996

شرکت ناواکو در تمام دوره‌های نمایشگاه تراکنش ایران شرکت داشته و در نمایشگاه هفتم نیز فرصتی مغتنم برای تبادل اطلاعات بین فعالان حوزه تراکنش و بانکداری دیجیتال است که باید از این فرصت بهره لازم را برد

به گزارش شماو اقتصاد به نقل از فابا نیوز، سیامک خاوری، مدیر عامل شرکت ناواکو در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با اشاره به اینکه این نمایشگاه بهترین فرصت برای تبادل اطلاعات بین فعالان حوزه تراکنش و بانکداری دیجیتال در کشور است، گفت: در نمایشگاه امسال شاهد تنوع بیشتر محصولات از سوی شرکت های حاضر بودیم که یک مزیت مهم محسوب می شود.

وی تنوع محصولات شرکت‌های حاضر در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران را بی نظیر دانست و افزود: عدم تامین پارکینگ برای میهمانان و شرکت کنندگان در نمایشگاه از ضعف‌های نمایشگاه امسال بود.

خاوری تصریح کرد: به نظر بنده اگر محل برگزاری نمایشگاه تراکنش به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران منتقل شود برای سال های آینده دغدغه کمتری خواهیم داشت.

وی گفت: اگر بخواهیم در سطح بین المللی نمایشگاه برگزار کنیم باید فضای فیزیکی و محل برگزاری آن را در سطوح بین المللی ببینیم همان طوری که ITE در حال فکر کردن به نمایشگاه استانبول است.

مدیر عامل شرکت ناواکو اضافه کرد: در حوزه دعوت از مدعوین به نظرم در روند کار باید برای سال های آینده تجدید نظر شود و برای همه میهمانان و حاضران یک کارت جنرال تهیه شود تا در زمان برگزاری شاهد ناهماهنگی در ورود میهمانان به نمایشگاه نباشیم.

خاوری افزود: البته درصد خطای ۵ تا ۱۰ درصدی برای ورود میهمانان به نمایشگاه را فابا با راهکارهای متعدد حل خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: