اختصاصی شماواقتصاد/

آمادگی شعب بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به مشتریان در پایان سال

آمادگی شعب بانک ایران زمین برای ارائه خدمات به مشتریان در پایان سال
کدخبر : 553202

بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود در کنار بر راه‌اندازی روابط عمومــی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال خبر داد. بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود در کنار بر راه‌اندازی روابط عمومــی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال خبر داد.

به گزارش شما واقتصاد: همه ساله در روزهای پایانی سال شلوغی بازارهای شب عید را شاهد هستیم. روزهایی که از کودکی یادآور زیبایی‌های رسیدن فصل بهار، خرید، دید و بازدید، عیدی و مسافرت‌ است. اما با شروع کرونا مقداری از تب و تاب این زیبایی‌ها کاسته شد و ترس از صف‌های طولانی و شلوغی برای بسیاری نگرانی‌هایی را به دنبال دارد. یکی از راهکارهای موجود برای این روزها خریدهای اینترنتی است ولی اکثر مواقع به دلیل مشکلات موجود از قبیل سرعت اینترنت امکان پرداخت اینترنتی وجود ندارد و اکثر مردم با مشکل مواجه می‌گردند.

در بعضی مواقع دریافت پول نقد و یا به عبارتی عامیانه کارت کشیدن بر روی دستگاه کارتخوان لازم است، چرا که ممکن است در جاهایی دسترسی به اینترنت و یا امکان خرید اینترنتی نباشد.

بانک ایران زمین برای حل این مشکل تدابیری اتخاذ نموده است تا بهتر از سنوات قبل در خدمت و در کنار مشتریان خود قرار بگیرد.

بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود تا پایان ســال ۱۴۰۰ علاوه بر راه‌اندازی روابط عمومــی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال خبر داد.

از آن جایی که از اهداف بانک ایران زمین جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان است و در راستای بهره برداری و استفاده بهینه از فرصتهای محیطی، جهت حفظ و افزایش سرمایه های مشتریان در روزهای سخت اقتصادی و بیماری کرونا این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال از طرف شعب خود اعلام آمادگی کرده است.

بانک ایران زمین، سرآمد و برجسته شدن در صنعت بانکداری، پیشتازی در ارائه خدمات و محصولات متنوع مورد نیاز مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان (تعمیق در روش های اسلامی در فردای بانکداری) را چشم انداز خود قرار داده است و با ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی را در چشم انداز آینده خود تحقق پذیر می داند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: