صندوق قرض الحسنه شاهد/

رییس منطقه لرستان صندوق قرض الحسنه شاهد دبیر شورای هماهنگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شد

 رییس منطقه لرستان صندوق قرض الحسنه شاهد دبیر شورای هماهنگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شد
کدخبر : 553547

اولین جلسه شورای هماهنگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با انتخاب رییس منطقه صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان دبیر این شورا برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، بر اساس دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اولین نشست این شورا در استان لرستان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و انتخاب محمد غلامی حاجی آبادی رییس منطقه صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان دبیر شورای هماهنگی مدیران استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد.

در این نشست که به منظور هم افزایی، تشریک مساعی وتقویت نقش واحدهای استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران درتصمیم سازی و تبادل تجربیات، افزایش اختیارات و ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه های کشوری واستانی برگزار شد، مدیر کل بنیاد شهید و امور استان لرستان و روسای شرکت ها و موسسات تابعه بنیاد حضور داشته و به ارائه گزارشات حوزه مدیریتی خود پرداختند.

غلامی حاجی آبادی رییس منطقه صندوق قرض الحسنه شاهد نیز با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق در این استان مواردی را جهت بهبود هر چه بیشتر ارائه خدمات به جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر بیان کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: