صندوق قرض الحسنه شاهد/

پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت سالروز تاسیس صندوق

پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت سالروز تاسیس صندوق
کدخبر : 553635

دکتر اسلام کریمی طی پیامی 11 اسفند سالروز تاسیس صندوق قرض الحسنه شاهد را تبریک گفت.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق طی پیامی فرارسیدن ۱۱ اسفند ماه مصادف با سالروز تاسیس صندوق قرض الحسنه شاهد را تبریک گفت.

 

متن پیام دکتر کریمی به شرح ذیل است.

 

مَنْ ذَالَّذی یُقرِضُ الله قَرْضاً حَسَناً فَیُضاعِفَهُ لَهُ اَضْعافاً کَثیرَةً

کیست که خدا را وام (قرض الحسنه) دهد و خدا بر او به چندین برابر بیفزاید.(سوره بقره آیه ۲۴۵)

 

۱۱ اسفند ماه سال ۱۳۷۵ روز تاسیس صندوق قرض الحسنه شاهد است، روزی که یک نهاد خدمتگذار در بطن نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران بنا نهاده شد تا ضمن حفظ کرامت و عزت نفس جامعه هدف، خدمات اثر بخشی به جامعه ایثارگری ارائه نماید.

صندوق قرض الحسنه شاهد افتخار دارد با حمایت های دلسوزانه و بی دریغ مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تلاش و کوشش خالصانه و خاضعانه کارکنان خود در سراسر کشور در راستای ترویج فرهنگ الهی قرض الحسنه، با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر عضو، مطلوب ترین تسهیلات مالی را در کوتاه ترین زمان برای توانمند سازی و ارتقاء سطح کیفی زندگی این عزیزان اعطاء نماید.

فرهنگ الهی قرض الحسنه در اقتصاد اسلامی دارای جایگاه ویژه ای است، از این رو صندوق قرض الحسنه شاهد ارائه تسهیلات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز با کمترین کارمزد برای خود و بیشترین انتفاع برای اعضاء را سرلوحه اهدافش قرار داده است.

کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای اصول اعتقادی خود و ارج نهادن به انسان ها و تکریم جامعه ایثارگری ضمن ارزش آفرینی برای خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، رفتارهای شغلی را در چهارچوب قانون و منشور اخلاقی سرلوحه قرار داده و در هر شرایطی متعهد به اجرای آن هستند.

در پایان ضمن عرض تبریک سالروز تاسیس صندوق قرض الحسنه شاهد به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، از تمام همکاران شاغل اعم از کارکنان دفتر مرکزی، مناطق، بانکداران اجرایی و همچنین مدیران و کارکنان ستادی و استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران که با تلاش ها و پشتیبانی خود راه خدمت به جامعه عزیز شاهد و ایثارگر را هموار کردند تقدیر و تشکر می نمایم.

 

اسلام کریمی

مدیرعامل

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: