بانک قرض الحسنه رسالت/

حمایت از مشاغل خرد و خانگی محور همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و استانداری قزوین

حمایت از مشاغل خرد و خانگی محور همکاری بانک قرض الحسنه رسالت و استانداری قزوین
کدخبر : 555337

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در سفر به استان قزوین باهدف توسعه و حمایت از کسب وکارهای خردو خانگی با اعلایی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده در این دیدار نهاد مردمی رسالت را تشکلی مردم نهاد معرفی کرد و گفت: هدف غایی ما توسعه کسب و کارهای خرد وخانگی با اولویت شهرهای کوچک و روستاها است.

وی با معرفی نقش سازمان های رهیاری در نهاد مردمی رسالت افزود: این سازمان ها در کنار هم به توسعه فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی کمک می کند.

حسین زاده با اشاره به تعداد کانون های همیاری اجتماعی که در سطح کشور و بویژه در استان قزوین شکل گرفته، افزود: در نهاد مردمی رسالت و الگویی(الگوی تعالی اجتماعی رسالت) که در این مسیر به کار گرفته ایم، بنا بر توانمندسازی اعضا و در نتیجه افزایش عزت نفس آنها بوده و این یعنی سبک بهتر کار وزندگی.

در ادامه استاندار قزوین با ابراز خرسندی از عملکرد نهاد مردمی رسالت خواستار همکاری های گسترده در سطح استان شد.

محمدمهدی اعلایی آمادگی استانداری قزوین را در مسیر اهداف الگوی تعالی اجتماعی رسالت اعلام کرد.

در این دیدار زارع زاده مدیرعامل انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، تهامی پور معاون اجرایی نهاد مردمی رسالت، نجفی دبیر نهاد در استان قزوین، توکل رهیار فرهنگی نهاد مردمی رسالت، پیله فروش سرپرست ‌معاونت هماهنگی امور اقتصادی ،رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و غریب مدیر کل روستایی و امور شوراهای استانداری قزوین حضورداشتند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: