در نیمه نخست فروردین‌ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رقم خورد :

رشد ۱۶.۴۰ درصدی تراکنش‌های پایانه‌های «به‌پرداخت ملت»

رشد 16.40 درصدی تراکنش‌های پایانه‌های «به‌پرداخت ملت»
کدخبر : 555404

تراکنش‌های مربوط به پایانه‌های شرکت به‌پرداخت ملت در فروردین‌ماه امسال نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال 1400 با رشد 16.4 درصدی مواجه شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی این شرکت در نیمه اول فرودین ماه سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۲‌.۲۶ درصدی روبه‌رو شده است.

همچنین در بخش پایانه‌های اینترنتی این رشد طی ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ به ۶۱.۸۴ درصد رسیده است.

بنا بر این گزارش، رشد تراکنش ها در پایانه‌های موبایلی نزدیک به ۹۶.۷۱ درصد در مقایسه با همین مقطع زمانی در مقایسه با سال پیشین بوده است.

پایانه‌های پرداخت الکترونیک بهای سوخت (پی استیشن) نیز ۲۴.۹۲ درصد رشد را در این بازه زمانی در مقایسه با فرودین سال قبل شاهد بوده است.

شایان ذکر است؛ شرکت به‌پرداخت ملت در راستای افزایش سطح دسترسی و تسهیل انواع پرداخت‌ها برای عموم مردم، توسعه انواع پایانه‌های پرداخت را در دستور کار خود داشته و از طریق ارائه خدمات گسترده مالی بر روی اپلیکیشن سکه در راستای تسهیل دریافت خدمات مالی و کاهش تردد، به دنبال افزایش آسودگی کاربران می باشد.

شرکت به پرداخت ملت به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران و خاورمیانه و یازدهمین PSP بزرگ جهان، نقش به‌سزایی در ترویج پرداخت الکترونیک در کشور دارد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: