بانک صادرات ایران/

رونمایی از سامانه نذورات آستان قدس رضوی

رونمایی  از سامانه نذورات آستان قدس رضوی
کدخبر : 555594

روز گذشته و در سالن نشست نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از سامانه نذورات آستان قدس رضوی جدید ترین محصول شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و‌بانک صادرات ایران رونمایی شد.

به گزارش شماواقتصاد، در این مراسم که با حضور مدیران بانک صادرات ایران و آستان قدس رضوی ‌و پرداخت الکترونیک سپهر برگزار شد، دکتر یاشار نجف زاده نایب رییس هیات مدیره و‌سرپرست شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: بسیار خوشحال هستیم که توانستیم با بهره گیری از روش های کاربردی، محصولی را خدمت مجموعه آستان قدس رضوی ‌‌و مردم شریف ایران ارائه دهیم.

در ادامه رضا صدیق عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اولویت‌های بانک در برآورده کردن نیازهای پرداخت و بانکداری مردم گفت: همکاری با آستان قدس رضوی و‌خدمت به امام رضا (ع)باعث افتخار ما است .با این روش پرداخت،تمام شعب بانک صادرات به عنوان یک باجه در راستای خدمت به امام رضا (ع) عمل می کند.

وی افزود: خوشحال هستیم که از این فرصت با برکت استفاده شده و‌این محصول ارائه شد و از همکاران شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و همکاران واحد ITبانک صادرات قدردانی می کنم.

همچنین علیرضا اسماعیل زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از سرعت عمل و کیفیت سامانه طراحی شده در پرداخت الکترونیک سپهر نیز با اشاره به اینکه همه خادم‌امام رضا (ع) هستیم ،گفت: آستان قدس رضوی از محل نذورات و موقوفات توسعه پیدا کرده و‌ مشغول ارائه خدمت به زوار است.

وی افزود: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی توسعه زیادی را در این مجموعه داشتیم که همه به یمن کمک ها و مشارکت های مردم بوده است و‌ امروز در این مکان عبادی فضای دلنشینی ایجاد شده است.

اسماعیل زاده در ادامه خاطر نشان کرد: ما از سیستم پرداخت سنتی استفاده می کردیم و‌حدود ۳سالی هست که از فضای مجازی و اپلیکیشن ها کمک‌گرفتیم که حجم‌ دریافت پول کاغذی را کم کنیم هر چند که بخشی از این حجم فیزیکی از دست ما خارج است چرا که برخی مردم معتقد هستند که نذر  را به شکل پول فیزیکی پرداخت کنند.

وی افزود: حجم وسیعی از این پول فیزیکی کم شده و  ‌از ۱۰۰درصد سال ۱۳۹۰ امروز به ۱۵ درصد رسیدیم.

اسماعیل زاده با اشاره به همکاری با بانک صادرات ادامه داد: از گذشته با بانک صادرات همکاری داشتیم و این بانک به عنوان یکی از بهترین بانک ها شناخته می شود و ما از این همکاری خاطره خوب داریم.

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی اضافه کرد: مایل بودیم خدمتی را به زائران ارائه کنیم تا با راحتی بهتری نذرشان را ادا کنند. خوشبختانه بانک صادرات در این راستا تعامل خوبی داشت ‌‌و این موضوع انجام شد.

با این روش پرداخت از طریق QR code به فضای فیزیکی یا کارمند نیاز نداریم و پرداخت به نحو احسن انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد :این همکاری ادامه خواهد داشت و ما هنوز به ابزارهای شما نیاز داریم.

مهندس کاظمی راد معاونت توسعه بازار پرداخت الکترونیک سپهر نیز ضمن ارائه خدمات این سامانه گفت: یکی از رسالت های ما این است که خدمات خاص را به مشتریان خاص ارائه دهیم.کیفیت خدماتی که روی ابزار پرداخت ارائه می دهیم ، برای ما بسیار مهم است.

در طی این سال‌ها‌ مشتریان خاص و‌ ویژه داشتیم و امروز خوشحال هستیم که آستان قدس رضوی نیز به این مشتریان اضافه شده است .

شایان ذکر است سامانه پرداخت نذورات آستان قدس رضوی اولین روش پرداخت wall shopping بصورت فراگیر است که بر بستر وب سرویس امکان ارائه خدمات شبانه روزی و‌بدون محدودیت را دارد.

از مهم‌ترین مزایای سامانه پرداخت نذورات آستان قدس رضوی می توان به مواردزیر اشاره کرد:

-کاهش صف انتظار زائران و‌جلوگیری از تجمع صف پرداخت نذورات به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی

-افزایش سرعت و دقت پرداخت نذورات

-کاهش زمان فرآیندهای مالی و‌اداری

-امنیت بالای پرداخت و‌کاهش هزینه های سخت افزاری و تجهیزاتی پرداخت نذورات

-سرعت بالای تغییرات در سامانه و‌افرایش و‌کاهش منوها و‌‌گزینه ها

-فراگیری سامانه بر بستر وب از هر نقطه جهان با قابلیت پرداخت

در ادامه این نشست که با حضور اصحاب رسانه برگزار شده بود، سامانه پرداخت نذورات در محل غرفه پرداخت الکترونیک سپهر و بانک صادرات افتتاح و نخستین پرداخت الکترونیک آن با موفقیت انجام شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: