گزارش اختصاصی اخبار پولی مالی/

درآمد ۳هزار و ۳۶ میلیارد تومانی بانک صادرات از محل تسهیلات اعطایی

درآمد ۳هزار و ۳۶ میلیارد تومانی بانک صادرات از محل تسهیلات اعطایی
کدخبر : 555938

اخبار پولی مالی- بررسی گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به 31 فروردین‌ماه بانک صادرات ایران نشان می‌دهد که این بانک در این ماه 3هزار و 36 میلیارد و 651 میلیون تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد داشته است.

به گزارش شماواقتصاد ، بانک صادرات ایران که با نماد «وبصادر» در بورس تهران فعالیت می‌کند، گزارش فعالیت خود در فروردین‌ماه را در سامانه کدال منتشر کرده که براساس آن این بانک ۳هزار و ۳۶ میلیارد و ۶۵۱ میلیون تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی در این ماه داشته است.

همچنین درآمد «وبصادر» از محل اوراق بدهی، درآمدی معادل ۱۴۷ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان داشته است.

درآمد این بانک از محل درآمدهای کارمزدی که بهترین نوع از درآمد برای بانک‌ها محسوب می‌شود نیز ۲۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

بیشترین تسهیلات اعطایی این بانک مرابحه عامل با رقمی بیش از ۹۹ هزار و ۳۰۲ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان بوده و درآمد بانک صادرات از محل اعطای آن نیز یک هزار و ۲۲۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان بوده است.

این محل همچنین ۶۲۹ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان از محل ارائه تسهیلات ۳۷ هزار و ۹۱۳ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومانی خود در قالب «خرید دِین» داشته است.

براساس این گزارش، سپرده‌های دیداری و مدت‌دار ریالی و ارزی بانک صادرات نزد سایر بانک‌ها در این مدت برابر با ۸هزار و ۶۹۶ میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان بوده که بیشترین آن مربوط به سپرده‌های دیداری ارزی نزد بانک‌ها با رقم ۸هزار و ۴۵۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان است.

مانده سرمایه‌گذاری بانک صادرات در فروردین‌ماه امسال در قالب اوراق بهادار دولتی برابر با ۴هزار و ۸۵ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان و در قالب سایر اوراق هم برابر با ۵هزار و ۲۷۷ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بوده است. بدین ترتیب جمع مانده سرمایه‌گذاری «وبصادر» در اوراق بهادار دولتی و سایر اوراق برابر با ۹هزار و ۳۶۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده است.

هزینه سود سپرده‌های بانک صادرات هم در اولین ماه ۱۴۰۱ برابر با ۲هزار و ۸۳ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بوده است.

بانک صادرات هزینه مالی تسهیلات دریافتی خود از بانک مرکزی را هم در فروردین‌ماه ۱۱۹ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان اعلام کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: