پرداخت الکترونیک سامان کیش/

سپ در سکوی نخست اعتماد مشتریان

سپ در سکوی نخست اعتماد مشتریان
کدخبر : 557594

سپ با اختصاص 21.43 درصد از سهم تعداد کل تراکنش ها ، در سکو نخست اعتماد مشتریان قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد: آخرین گزارش اقتصادی شاپرک، حاکی از تداوم صدرنشینی سپ با سهم ۲۱.۴۳ درصدی از کل تراکنش ها همانند ماه های گذشته است.

این گزارش نشان می‌دهد، سپ در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ توانسته ۲۱.۰۸ درصد از تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی را به خود اختصاص دهد و همانند ماه گذشته، بالاترین سهم در این بخش را به¬دست آورد. همچنین این شرکت به عنوان دارنده‌ی بالاترین سهم در بازار تعداد تراکنش‌های موبایلی با رشد چشمگیر ۲.۳۱ درصدی نسبت به ماه قبل، پوشش ۳۸.۲۴ درصدی این بازار را به دست آورد.

سپ در اردیبهشت ماه با رقمی معادل ۳۱.۱۲ درصد بخش قابل توجهی از بازار مبلغی تراکنش های اینترنتی را کسب نموده است. این گزارش با اشاره به رشد ۳.۱۳ درصدی سپ در سهم مبلغی ابزار پذیرش موبایلی نسبت به ماه قبل، میزان پوشش را ۴۳.۶۲ درصد عنوان کرد که بالاترین حجم از بازار مبلغی تراکنش های موبایلی می باشد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، با ۲۵.۰۷ درصد از تعداد تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ و همچنین سهم ۱۵.۴۷ درصدی از سهم بازار مبلغ تراکنش های پرداخت قبض و خرید شارژ، همچنان بالاتر از رقبا در صنعت پرداخت قرار دارد.

همچنین گفتنی است، سپ در سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش، سهم از تعداد تراکنش های ابزار اینترنتی، سهم بازار از نظر مبلغی کارتخوان فروشگاهی و سهم از تعداد تراکنش های مانده گیری با فاصله¬ای اندک از دیگر رقبا در رتبه دوم صنعت پرداخت کشور قرار دارد.

اداره روابط عمومی سپ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: