دکتر ایمانی تاکید کرد :

حمایت کامل بانک صادرات از گروه مالی سپهر صادرات

حمایت کامل بانک صادرات از گروه مالی سپهر صادرات
کدخبر : 562797

مدیرعامل بانک صادرات از گروه مالی سپهر صادرات بازدید بعمل آورد.

مدیرعامل بانک صادرات با حضور در گروه مالی سپهر صادرات در جمع مدیران عامل شرکت ها و شورای معاونین این شرکت ضمن اعلام حمایت بانک صادرات از گروه گفت: بانک صادرات در شبکه‌ی بانکی کشور به عنوان یکی از بانک‌های محوری شناخته می شود که انتظارات بسیاری چه در مجلس شورای اسلامی و چه در سایر بخش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آن وجود دارد.

دکتر ایمانی ادامه داد: این انتظار موجب شده است تا دولت و مجلس به این بانک نگاه ویژه‌ای داشته باشند و خواستار نقش آفرینی مختلف اقتصادی از بانک صادرات شوند.

مدیرعامل بانک صادرات ضمن اشاره به سهم مردم در سهامداری بانک صادرات گفت: تنها ۸ درصد سهام بانک به دولت متعلق است و سایر سهام این بانک متعلق به مردم در قالب سهام عدالت ، کارگران و کارمندان است. بر همین اساس بایستی تلاش مضاعفی برای درامد و عایدی این سهامداران داشته باشیم.

دکتر سید ضیاء ایمانی افزود: همین موضوع باعث می شود تا ضمن شفاف سازی عملکرد، دقت لازم برای حفظ جایگاه سهامداران و سپرده گذاران صورت گیرد.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: در بانک صادرات تلاش شد تا موضوع سرمایه گذاری از یک اداره کل به سطح معاونت ارتقا یابد و در کنار ان افزایش سودآوری دستور کار قرار گرفت.

دکتر ایمانی ادامه داد: از اقای دکتر وکیلی بخاطر اقداماتشان متشکریم و از همه مدیران و همکاران انتظار داریم همکاری کاملی برای ارتقای گروه مالی داشته باشند.

در این نشست مدیران شرکت‌های و هلدینگ های گروه مالی سپهر صادرات با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت‌های تابعه، آخرین تحولات و مسائل سرمایه گذاری را با مدیرعامل بانک صادرات مطرح ساختند‌.

 

سایت گروه مالی سپهر صادرات

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: