اندکی تغییر در زمان برگزاری رویداد‌های حوزه فناوری‌های مالی

اندکی تغییر در زمان برگزاری رویداد‌های حوزه فناوری‌های مالی
کدخبر : 563416

اکوسیستم صنایع‌ مالی، بانکی، پرداخت و فناوری منتظر برگزاری سه رویداد بزرگ حوزه فناوری‌های مالی هستند که عبارتند از: نمایشگاه تراکنش استانبول، هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران و رویداد Kish fintex که پیش از این زمان آن ها در مهرماه، آذرماه و بهمن ماه ۱۴۰۱ وعده داده شده بود.

به گزارش شما و اقتصاد: به دلایل زیر که توضیح داده می شود، زمان برگزاری این رویدادها تغییر یافت:

نمایشگاه تراکنش استانبول ۱۰ و ۱۱ آذرماه ۱۴۰۱ در محل نمایشگاهی اوراسیا واقع در ساحل ینی گاپی استانبول برگزار می‌شود.همزمانی تاریخ قبلی با رویداد جیتکس دبی و تقاضای مکرر مشارکت‌کنندگان ترکیه ای باعث شد، تا شرکت برگزار کننده ترکیه ای (Emin Event Group) تاریخ جدید را برای برگزاری این رویداد اعلام کند. تاریخ فوق قطعی است و مجوز‌های قانونی آن نیز توسط دولت ترکیه صادر شده است.

    نمایشگاه تراکنش ایران که قرار بود در آذرماه برگزار شود به نیمه دوم دی ماه و یا حداکثر هفته اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تغییر یافت. بزودی تاریخ دقیق این رویداد نیز به اطلاع همگان خواهد رسید.

    رویدادKish Fintex که برای اوایل بهمن ماه ۱۴۰۱برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل همزمان شدن با نمایشگاه تراکنش ایران به اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ منتقل می‌شود که متعاقبا تاریخ دقیق آن هم اعلام می‌‌شود.

    گفتنی است، دکتر بهبود عباسی، مدیر اجرایی نمایشگاه‌های تراکنش به‌زودی در مصاحبه ای تفصیلی دلایل این تغییر زمانی و همچنین برنامه‌های هر سه رویداد را تشریح خواهند کرد.

با این حساب، مسافران استانبول خود را برای ۱۰ و ۱۱ آذرماه ۱۴۰۱ آماده کنند. همچنین مسافران تهران نیز نیمه دوم دی‌ماه ۱۴۰۱ را با نمایشگاه تراکنش ایران سپری می‌کنند و مسافران کیش هم بعد از ماه مبارک رمضان، اوایل اردیبهشت ۱۴۰۲ در جزیره زیبای کیش آوردگاه نوآوران و سرمایه‌گذاران را شکل می‌دهند.

شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند برای حضور در این رویدادها و همچنین اسپانسری و طرح موضوعات مورد علاقه خود، می‌توانند با مرکز فابا با شماره تلفن (۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۵) و واتساپ با شماره (۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹) تماس بگیرند.

همچنین علاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت های زیر مراجعه کنند:

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک نمایشگاه تراکنش استانبول

Transaction.events

لینک نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا

 Instagram.com/fabacenter

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: