پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت یازدهمین سالگرد تاسیس بانک

پیام تبریک مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به مناسبت یازدهمین سالگرد تاسیس بانک
کدخبر : 563607

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در پیامی یازدهمین سالگرد تاسیس بانک را تبریک گفت.

در متن پیام محمدحسین حسین زاده آمده است:

۲۶مردادماه برای خانواده بزرگ رسالت یادآور حرکتی نواست.

۱۱سال پیش در چنین روزی نهال بانک قرض الحسنه رسالت کاشته شد و شناسنامه کاری خود را بانکی اجتماعی با خدماتی نوین ثبت کردیم و حال در همان روز درختی جوان و پربار را داریم که در مسیر دیجیتالی شدن با بانکداری بدون شعبه، خدماتی نوین، شرعی آسان و ارزان را به  بیش از شش میلیون همراه عزیز خود  ارائه می کند.

در یک دهه گذشته به آنچه که وعده کرده بودیم جامه عمل پوشانیدیم، افقمان بانکداری بدون شعبه در ۱۴۰۰ بود که خوشبختانه عملیاتی شد و تمامی این ها به ارمغان نمی‌آمد جز باتکیه بر سرمایه انسانی توانمند و کارآمد همچنین به پشتوانه اعتماد اعضا و حمایت سهامداران گرانقدر.

بانک قرض الحسنه رسالت امروز در حالی دهمین سال فعالیت خود را سپری کرده است  که طی این سال ها، با تکیه بر تلاش مضاعف همراهان و در کنار دیگر سازمان های رهیاری نهاد مردمی رسالت به عنوان بزرگترین کسب وکار اجتماعی ایران توانسته برای توسعه فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی اتفاق های خوبی را رقم بزند.

در این بانک  با استفاده از چندین سامانه و با همکاری سازمان های همسویی که اهداف آنها همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی است، وام های قرض الحسنه در راستای تولید خرد وخانگی و ارتقای این شغل ها به کار گرفته می شود؛به گونه ای که در سال گذشته، بیش از نیمی از وام های پرداختی در بانک قرض الحسنه رسالت در راستای ایفای مسولیت اجتماعی خود در مسیر مشاغل خرد وخانگی پرداخت شده است.

تصویب مقررات و عملیاتی شدن افتتاح حساب غیر حضوری و سفته الکترونیک وهمچنین  افزایش سقف وام قرض الحسنه توسط وزارت محترم اقتصاد ودارایی و بانک محترم مرکزی جمهوری اسلامی از جمله دیگر رویدادهای خوبی بود که در سال گذشته با تحقق آنها، شمولیت مالی و توسعه سطح فعالیت قرض الحسنه را بدنبال داشت .  

امیدوارم در آغاز یازدهمین سالگرد تاسیس بانک و در سالی که از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به عنوان  سال" تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین " نام گرفته، با پشتکار و همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم در ادامه مسیر پیشرفت و بهبود دیجیتالی شدن همچنین حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی و شرکت های دانش بنیان گام های بلند دیگری را برداریم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: