در چهارمین جشنواره ملی حاتم:

بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حمایت از تولید ملی معرفی شد

بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حمایت از تولید ملی معرفی شد
کدخبر : 565238

در چهارمین جشنواره ملى حاتم (حمایت از تولید ملی)، بانک رفاه کارگران به عنوان بانک برتر در حمایت از تولید ملی و بانک فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

در آیین اختتامیه این جشنواره که روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دولتی، کارآفرینان، صاحبان صنایع، اساتید دانشگاه و... در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، بانک رفاه کارگران حائز شرایط "تقدیر در سطح اشتهار در حمایت از تولید ملی" و بانک برگزیده در زمینه ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی معرفی شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره به دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک مورد تجلیل قرار گرفت.

لازم به ذکر است، وحید خانلری معاون امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران به نمایندگی از مدیرعامل این بانک لوح سپاس و تندیس چهارمین جشنواره ملى حاتم (حمایت از تولید ملی) را دریافت کرد.

گفتنی است، جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف ارزیابى نقش، جایگاه و توانمندی‌هاى سازمان‌هاى ملى و بنگاه‌هاى اقتصادى در افزایش تولید ناخالص داخلى برگزار و در این قالب از مدیران و واحدهای ارزش‌آفرین کشور تجلیل به‌عمل می‌آید. در این جشنواره‌، راهکارها و طرح‌های پیشنهادی دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی به منظور اصلاح و بهبود فرایندهای اجرایی جمع‌آوری و طرح‌های برتر توسط کمیته علمی جشنواره انتخاب می‌شوند.

خاطرنشان می‌سازد، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر اقدامات اثربخش و تعیین‌کننده‌ای در حمایت از تولید ملی داشته است که از آن جمله می‌توان به انتشار اوراق گام(گواهی اعتبار مولد) با هدف حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغالزایی اشاره کرد.

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: