روح الله قاسمیان:

اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، مورد حمایت مدیریت بانک است

اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، مورد حمایت مدیریت بانک است
کدخبر : 565684

دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با «عادل شهرزاد» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: اجرای برنامه‌های مسئولیت‌های اجتماعی، همواره مورد توجه مسئولان بانک است.

دکتر «روح الله قاسمیان» به همراه «مهدی گوهری» معاون اداره کل پشتیبانی به منظور هماهنگی جهت توزیع اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان غرب هرمزگان، اشتغالزایی مشاغل خرد و معرفی بانک به صنایع و شرکت‌های بزرگ با «عادل شهرزاد» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

قاسمیان در این دیدار گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه و اعطای وام قرض‌الحسنه در بین بانک‌های کشور است.

وی افزود: ایفای خدمت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همواره مورد توجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده و این بانک خود را در برابر مردم مسئول می‌داند.

مشاور مدیرعامل بانک خاطرنشان ساخت: بانک مهربانی‌ها همواره آمادگی دارد در راستای مسئولیت اجتماعی در بخش‌های مورد نیاز ورود کرده و یاریگر افراد آسیب‌دیده از حوادث و بلایای طبیعی باشد.

بانک مهربانی‌ها ۲۵هزار قلم تجهیزات پزشکی اهدا کرده است

قاسمیان ادامه ‌داد: از زمان شیوع ویروس کرونا، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به یاری بخش درمان کشور شتافت و ۲۵هزار قلم تجهیزات و وسایل مورد نیاز در بخش درمان را تهیه و اهدا کرده است.

رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک عنوان کرد: این بانک آمادگی دارد حقوق پرسنل و کارکنان شاغل در دستگاه‌های مختلف از جمله صنایع، شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی را از طریق شعب خود پرداخت کند.

وی افزود: یکی از مزایای این کار، برخورداری پرسنل و کارکنان ادارات و شرکت‌ها از وام‌های قرض‌الحسنه است.

فعالیت‌های عام‌المنفعه بانک مهربانی‌ها گره‌گشا بوده است

در ادامه، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز گفت: فعالیت‌های عام‌المنفعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تاکنون چشمگیر و گره‌گشای کارها بوده است.

«عادل شهرزاد» با تبریک هفته بانکداری اسلامی افزود: از آنجایی که بخش زیادی از مردمی که در زلزله غرب هرمزگان دچار آسیب شده‌اند، از قشر ضعیف جامعه هستند، نیاز است افراد خیّر و بنگاه‌هایی که توانایی دارند به یاری این افراد بشتابند تا بخشی از آلام مردم کاهش یابد.

وی در خصوص مشاغل خرد عنوان کرد: بالغ بر ۸۰ درصد از مشاغل، در واقع زیرمجموعه کسب‌وکارهای خرد طبقه‌بندی می‌شوند و هدف دولت نیز ایجاد اینگونه مشاغل است تا بتواند بیکاری را ریشه‌کن کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: در خصوص ایجاد مشاغل خرد، از طریق دستگاه‌های متولی این امر در استان، پیگیری انجام می‌شود تا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز بتواند در این زمینه یاریگر مردم باشد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: