پرداخت سود روزشمار تا ۲۲ درصد با ارائه صندوق‌های قابل معامله(ETF) بانک گردشگری

پرداخت سود روزشمار تا 22 درصد با ارائه صندوق‌های قابل معامله(ETF) بانک گردشگری
کدخبر : 569185

بانک گردشگری با ارائه صندوق‌های قابل معامله (ETF) با نرخ سود روز شمار تا 22 درصد سالانه ( تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار) در خدمت همه مشتریان بخصوص مشتریان حقوقی در راستای بهره‌مندی از معافیت مالیاتی است.

به گزارش شما و اقتصاد: هدف از تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله(ETF)، جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران و تشکیل سبدی از دارایی ها و مدیریت این سبد است. با توجه به پذیرش ریسک مورد قبول، تلاش می شود بیشترین بازدهی ممکن نصیب سرمایه گذاران شود.

مزیت‌های صندوق های سرمایه گذاری ETF بانک گردشگری شامل نرخ سود روز شمار ۲۲ درصد سالانه، معافیت مالیاتی معاملات واحدها، افزایش نقدشوندگی واحدهای صندوق با وجود عملیات بازارگردانی، تخصیص بهینه دارایی ها(متنوع سازی) با حذف هزینه و صرف زمان اندک، سادگی، سهولت و سرعت در معامله، کاهش زمان تصفیه نسبت به صندوق های فعلی و همچنین خرید و فروش آنلاین واحدهای صندوق است.

سرمایه گذاری در صندوق ETF بانک گردشگری به دو صورت اینترنتی و مراجعه حضوری به شعبه است. در روش اینترنتی (آنلاین) در صورتی که مشتری دارای کد بورسی بوده و دسترسی معاملات آنلاین بازار سرمایه را نیز دارد، می تواند از طریق دسترسی آنلاین خود صندوق های ETF را مانند سهم در بازار معامله کند.

در روش مراجعه حضوری، مشتری می تواند با مراجعه به شعب، صندوق های ETF را از سبد محصولات بانکداری جامع خریداری کند.

صندوق های ETF نوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که از دارایی‌های متنوع تشکیل شده و واحدهای آن در طول روز مانند سهام در بازار سرمایه معامله می‌شود و ساختاری شبیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک دارند؛ یعنی می‌توان در ساعات و روزهایی که بازار معاملات سهام بازار است ، یک یا چند واحد از یک صندوق ETF را خرید و فروش کرد.

بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

روابط عمومی بانک گردشگری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: