برنامه‌های گسترده ایران زمین در جهت دستیابی به افزایش درآمد

برنامه‌های گسترده ایران زمین در جهت دستیابی به افزایش درآمد
کدخبر : 571610

بانک ایران زمین، هدف گذاری مدیریتی خود را مبنی بر قرار گرفتن در جایگاه نخست کشور در کلیه زمینه ها قرار داده و معتقد است این مهم تنها با بازاریابی و برنامه ریزی منسجم و همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران بانک ایران زمین میسر می شود.

به گزارش شما و اقتصاد: اولویت بانک ایران زمین بر ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان و قرار گرفتن در جایگاه نخست کشور در کلیه زمینه ها توسط تیم مدیریتی، طرح و برنامه این بانک قرار داده شده و معتقدند این مهم تنها با بازاریابی و برنامه ریزی منسجم و همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران بانک ایران زمین میسر می شود که روسای شعب باید به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان قدم بردارند.

براساس اطلاعات صورت های مالی میاندوره ای ۶ ماهه در کدال، بانک ایران زمین با نماد «وزمین» موفق شد تا درآمدهای خود را از تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی در نیمه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۱۹۴ درصد افزایش دهد.

بانک ایران زمین در حال رقم زدن یک اتفاق بزرگ در تاریخ این بانک است. افزایش سرمایه از مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی، موضوعی است که قائم مقام بانک ایران زمین از آن به عنوان اتفاقی بزرگ در تاریخ بانک ایران زمین یاد می‌کند که می‌توان آثار مثبت بسیار مطلوبی در عملکرد بانک داشته باشد.

افزایش قدرت تسهیلات‌دهی، پوشش انواع ریسک‌ها و افزایش قدرت چانه‌زنی و رقابت در بازار از جمله دستاوردهای مهم ناشی از افزایش سرمایه بانک ایران زمین است که با تحقق این امر، ترازنامه بانک به اندازه کافی متوازن می شود.

چشم‌انداز ترسیم شده برای بانک ایران زمین با بررسی عملکرد آن در صنعت بانکداری ایران اسلامی، نمایانگر یک تحقق رویا نیست بلکه نشان از همت و تلاش کارکنان یک مجموعه دارد که تلاش خود را در جهت دستیابی به اهداف از پیش‌تعیین شده دارند. تلاشی که با برگزاری همایش‌ها و آموزش‌های مورد نیاز، نتیجه‌ای غیر از رضایت مشتریان این بانک در بر نداشته و همچنان پیگیری چالش‌های پیش‌رو برای مدیران این بانک از شعب و کارکنان در جهت بهینه‌تر شدن این فرایند را در نشست‌های رو در رو با مدیریت مشاهده می‌کنیم.

بانک ایران زمین اهداف خود را متمرکز بر حمایت مالی از بخش‌های صنعتی، اقتصادی و معیشتی ملت ایران نموده است. اهدافی که اقدامات و برنامه‌های مدیریتی را برای توسعه اقتصادی و تامین منابع مالی اقشار کم‌درآمد برای دستیابی به اشتغال، معیشت، تولید و خصوصا ایده‌های پیشران شرکت های دانش بنیان را در دستور کار کارکنان مجموعه بانک ایران زمین قرار داده است.

بانک ایران زمین در کنار ارائه خدمات بانکی و مالی علاوه بر اینکه موتور توسعه اقتصاد کشور را به حرکت در می آورد از طریق استراتژی مسئولیت اجتماعی می‌تواند تصویر مثبتی نسبت به برند خود ایجاد و با ارائه فعالیت‌های مبتنی بر بانکداری مدرن و پرداخت وام های تکلیفی عملکرد اقتصادی خود را بهبود بخشد.

اهداف و استراتژی های بانک ایران زمین در راستای حمایت و آموزش کارکنان در جهت مشتری‌مدار و رضایت مشتریان قرار داده شده و در این مسیر برنامه‌ها و طرح‌هایی را با توجه به فضای فناورمحور بودن جهان در عرصه مالی و اقتصاد بنیان گذاشته است.

مدیرعامل بانک ایران زمین، معتقد است که سرمایه اصلی بانک ایران زمین روحیه تیمی همکاران در اجرای اهداف بانکداری دیجیتال است. به همین منظور بانک ایران زمین با هدف ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، روسای شعب را به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان قلمداد می‌کند.

وجه تمایز بانکداری دیجیتال با اشکال دیگر بانکداری، تمرکز بانک بر نیازهای مشتری است، به همین خاطر بانک ایران زمین از سال ها پیش استراتژی خود را مبنی بر بانکداری دیجیتال تدوین کرده و توانسته در حوزه دیجیتال و کسب رضایت مشتریان موفقیت های بیشماری را به دست بیاورد.

طبق اعلام معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با توسعه این بانک در روند دیجیتالی شدن، میزان تراکنش های غیرحضوری مشتریان به ۹۷ درصد رسیده است، یعنی اکثر تراکنش های مشتریان بانک به صورت الکترونیک و خارج از شعبه از طریق همراه بانک، اینترنت بانک، خودپرداز ها و دستگاه های POS  انجام می شود.

بانک ایران زمین با شعار " ایران زمین خانه ماست " توانسته با رویکرد مشتری مداری و آسایش هرچه بیشتر مشتریان پرچم بانکداری دیجیتال در کشور را برافراشته نگاه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: