با «کیوبانک» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کنید

تسهیلات ۴ درصدی ارزان قیمت برای مشتریان

تسهیلات ۴ درصدی ارزان قیمت برای مشتریان
کدخبر : 575797

کارشناس مسئول پروژه فرابانک، قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن معرفی پلتفرم «کیوبانک»، اعطای تسهیلات ارزانقیمت ۴ درصدی برای ارائه خدمات در حوزه‌های تعاملی با این برنامه‌ کاربردی را از ویژگی‌های این محصول فناورمحور اعلام کرد که در ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد: حسین هدایتی کارشناس مسئول پروژه فرابانک مهر ایران با نام تجاری «کیوبانک» درباره ویژگی های این محصول به خبرنگار شما و اقتصاد، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک پلتفرم(سکو) جدید در قالب بانکداری الکترونیکی خود با عنوان «کیوبانک» جهت ارائه خدمات به مشتریان آماده کرده است که بر این اساس، زیرساخت‌ ورود مشتریان به اکوسیستم‌های مالی و نیازهای روزمره مشتریان در این حوزه را مهیا می‌سازد. علیرغم اینکه این برنامه کاربردی متعلق به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، اما به صورت مستقل آماده ارائه به دیگر بخش‌های حوزه مالی می‌باشد.

وی افزود: برنامه کاربردی «کیوبانک» دارای مراحل مختلف احراز هویت، افتتاح حساب، صدور کارت و دریافت تسهیلات با هدف سهولت و تسریع ارائه خدمات مالی به مشتریان است. تسهیلات به صورت ۴ درصد محاسبه می‌گردد و در صورت تایید، کیف پول متصل به سکوی «کیوبانک» شارژ می‌شود.  

حسین هدایتی، فرصت مهیا شده را برای برقراری ارتباط با بقیه اکوسیستم‌ها مانند؛ حوزه‌های گردشگری، خرید کالا، اقامت ۲۴ و فروش بلیط تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: تسهیلات ارزانقیمت تعلق‌گرفته با سود ۴ درصد مربوط به حوزه‌های تعریف شده در «کیوبانک» می‌باشد. امیدواریم که بتوانیم همکاری دیگر حوزه‌ها برای حضور در این پلتفرم را شاهد باشیم. چرا که از طریق پرداخت وام‌های ارزانقیمت می‌توان فرصت حل مشکلات روزمره را برای مشتریان مهیا کرد.

وی اضافه کرد: بیشتر از ۸۰ درصد طراحی «کیوبانک» توسط کارشناسان داخلی در قالب بومی‌سازی انجام شده و شرکت پیمانکار به عنوان بازوی فنی در این طرح می‌باشد.  

کارشناس مسئول پروژه فرابانک مهر ایران با اشاره به اینکه در نمایشگاه بانکداری الکترونیکی امسال، نسخه ابتدایی «کیوبانک» رونمایی شده است، گفت: این نسخه شامل زیرساخت‌ اولیه است که ان‌شاء‌الله در پایان اسفندماه از نسخه اصلی رونمایی به عمل خواهد آمد و انتشار نسخه اصلی در سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: