توسط هلدینگ تفتا بانک تجارت انجام شد

رونمایی از ۴ محصول فناورمحور در زمینه بانکداری الکترونیکی

رونمایی از ۴ محصول فناورمحور در زمینه بانکداری الکترونیکی
کدخبر : 575921

هلدینگ فناوری «تفتا» به نمایندگی از خانواده بانک تجارت با شرکت در نهمین همایش بانکداری الکترونیک از ۴ محصول فناورمحور این مجموعه رونمایی کرد. در این مطلب به جزئیات این چهار محصول ارائه شده در زمینه بانکداری الکترونیک توسط بانک تجارت پرداخته ایم.

به گزارش شما و اقتصاد: هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت با عنوان اختصاری «تفتا» با ۴ محصول فناورمحور در نهمین نمایشگاه بانکداری دیجیتال و نظام پرداخت الکترونیک حضور یافت. این شرکت سرمایه‌گذاری در زمینه فناوری‌های نوین بانکی در نهمین رویداد بزرگ بانکداری الکترونیکی کشور که در برج میلاد تهران برگزار شد، از ۴ محصول «رمزریال» ، «باجت»، «سُها»، «SCF» و محصول استارتاپی «امضاءنو» رونمایی کرد.

اولین محصول فناورمحور مجموعه تفتا؛ برنامه کاربردی «رمز ریال» محصول شرکت ایران کیش است که به عنوان تنها ارز ایرانی به تازگی از بانک مرکزی مجوز دریافت کرده است.

«باجت» نام نرم‌افزاری است که به عنوان دومین محصول، توسط شرکت سیمرغ تجارت از مجموعه هلدینگ تفتا در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک از آن رونمایی شد. در این برنامه کاربردی تسهیلات، خدمات بانکی و پرداختی به مشتریان ارائه می‌شود. در بخش تسهیلات، تسهیلات ازدواج غیرحضوری، اعتبار BMP پارنو، افتتاح حساب غیرحضوری و سفته دیجیتال به زودی در این برنامه قرار داده خواهد شد. در حال حاضر تسهیلات ازدواج غیرحضوری و BMP آماده ارائه است. بخش افتتاح حساب هم حدودا در یک هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

محصول سوم سامانه هویت ایرانیان با نام تجاری «سُها» است که توسط شرکت تاتا، ارائه شد و پلتفرم (سکوی) اس‌سی‌اف «SCF» یا زنجیره ارزش اکوتام، توسط شرکت شایان تجارت محصول چهارم این مجموعه سرمایه‌گذاری در زمینه فناوری‌های نوین بانکی است.

علاوه بر این، استارتاپ زیرمجموعه شرکت تکنو تجارت با محصول «امضاءنو» که امضای دیجیتال است در این همایش بزرگ فناوری‌های نوین بانکی حضور پیدا کرده است. سامانه «امضاءنو» یک سامانه جامع مدیریت هوشمند قرارداد می‌باشد که سازمان‌ها با استفاده از این سامانه می‌توانند قراردادهای خود را اعم از یک صورتحساب ساده تا قراردادهای مهم تجاری را پس از هوشمندسازی برای مشتریان خود ارسال نمایند.

با توجه به تاکیدی که بانک مرکزی مبنی بر در اختیار قرار گرفتن یک نسخه از قرارداد در دست کاربران، در این بستر فراهم شده یک آرشیوی از قراردادها با امضاهای دیجیتال در اختیار هر کدام از طرفین قرار خواهد گرفت .

بانک تجارت برای ارائه تسهیلات مرابحه و پرداخت وام ازدواج در برنامه «باجت»،  بنیاد برکت در ارائه تسهیلات خرد به روستاییان و شرکت آچاره در قراردادهای منابع انسانی در حال حاضر از سامانه «امضاءنو» استفاده می‌کنند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: