ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در بانک صنعت و معدن

ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در بانک صنعت و معدن
کدخبر : 577153

بانک صنعت و معدن در راستای مشتری‌مداری و برطرف سازی نیاز مشتریان خود خصوصا در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی ضمن ارائه خدمات بانکی حضوری در ساعات کار اداری شعب سراسر کشور، نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری و همچنین از طریق شعبه 724 مجازی خود بصورت 24 ساعته پشتیبانی تمام وقت مشتریان را هدفگذاری کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد: بانک صنعت و معدن در راستای تکریم مشتریان در کنار ارائه خدمات بانکی حضوری از طریق شعب کشیک در ایام نوروز، خدمات متنوع و متفاوت غیرحضوری و پشتیبانی را برای مشتریان خود درنظر گرفته است. این خدمات در دو کانال اینترنت بانک، همراه بانک و خودپرداز تعریف شده است که بشرح ذیل می‌باشد.

خدمات ارائه شده توسط بانک صنعت و معدن در کانال‌های اینترنت بانک و همراه بانک عبارتند از: مسدود نمودن کارت، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه حساب به حساب، انتقال وجه آنی(حساب به شبا) بین بانکی، انتقال وجه ساتنا (تا ساعت ۱۳ روز کاری برای انتقال در همان روز) برای روزهای ۲۷و ۲۸ اسفند۱۴۰۱ تا ساعت ۲۰ و روز ۲۹ اسفند تا ساعت ۱۹، انتقال وجه پایا (تا ساعت ۱۸ روز غیرتعطیل برای انتقال در همان روز)-روزهای تعطیل تا ۱۳- روزهای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اسفند۱۴۰۱ تا ساعت ۱۸، انتقال وجه ساتنا فرآیندی(مشتری حقوقی تا ساعت ۱۳  فقط از طریق اینترنت بانک)، انتقال وجه مستمر (یک به چند در تاریخ و ساعت خاص)، انتقال وجه گروهی (یک به چند داخلی/ پایا بین بانکی)، دریافت صورتحساب انواع کارت و حساب، مشاهده پرونده اعتباری، پرداخت بدهی و اقساط انواع  تسهیلات، تاش( تفویض اختیار شرکتی مشتری حقوقی فقط از طریق اینترنت بانک)، ثبت، دریافت و انتقال چک های صیادی سامانه پیچک، تبدیل حساب به شبا و پرداخت با شناسه.

بانک صنعت و معدن ارائه خدمات کانال فوق را که در دسته‌بندی اول این کانال‌ها قرار دارد را به صورت ۲۴ ساعته به انجام می‌دهد. 

کانال خودپرداز، ردیف دوم از کانال‌های اعلامی بانک صنعت و معدن در ارائه خدمات به صورت غیرحضوری در کنار خدمات حضوری می‌باشد که خدماتی را از قبیل ؛ مسدود نمودن کارت، تغییر رمز کارت، برداشت وجه، برداشت وجه با اسکناس انتخابی، موجودی کارت، موجودی تسهیلات، موجودی پرونده های اعتباری مرتبط، فعالسازی برنامک رمزساز، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه کارت به شبا، انتقال وجه کارت به سپرده، انتقال کارت به کارت با شناسه، صورتحساب کارت، صورتحساب پرونده اعتباری، صورتحساب  تسهیلات، ثبت چک های صیادی سامانه پیچک، اعلام شبای سپرده و اعلام شبای تسهیلات است که برخی از این خدمات به صورت حضوری بوده و شعب کشیک در ایام نوروز نسبت به ارائه آنها اقدام می‌کنند. 

گفتنی است برای موارد مطروحه در دو کانال سرشاخه ارائه خدمات بانک صنعت و معدن خدمات غیرحضوری و حضوری تعریف شده است که به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌شوند. همچنین جهت راهنمایی و پاسخگویی شماره تلفن ۰۲۱-۸۴۹۸ آماده پاسخگویی می‌باشد.


گزارش: لیلا احمدی افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: