حمایت ۶۰۰ میلیاردی بانک توسعه تعاون از اولین واحد پرورش مرغ مادر گوشتی دربندر گناوه

حمایت ۶۰۰  میلیاردی بانک توسعه تعاون از اولین  واحد پرورش مرغ مادر گوشتی دربندر گناوه
کدخبر : 579797

با حمایت و مشارکت ۶۰۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون عملیات اجرایی یکی از بزرگ ترین ومدرن ترین مزارع پرورش مرغ مادر و مرغداری گوشتی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش شما و اقتصاد: در راستای تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ با کیفیت  ، عملیات اجرایی اولین واحد مرغ مادر گوشتی ۶۰ هزار قطعه ای در روستای کوهک شهرستان بندر گناوه  با  پرداخت تسهیلات ۶۰۰ میلیارد ریالی از سوی بانک توسعه تعاون شعبه مرکزی بوشهر  و از محل منابع داخلی بانک و صندوق توسعه ملی « مناطق کمتر توسعه یافته » شروع  شد.

فاز نخست پروژه واحد «مرغ مادر گوشتی ۶۰ هزار قطعه‌ای» با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد ریال و تولید ۳۰ هزار قطعه‌ای ، در زمینی با مساحت ۴ هکتار و با اشتغالزایی  ۳۰ نفری در این منطقه محروم از استان بوشهر شروع بکار خواهد کرد.

با احداث این پروژه که با تلاش و همت  سرمایه گذار بخش خصوصی عملیات اجرایی آن آغاز شده  و بزودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید ، زنجیره تولید مرغ مادر گوشتی در استان بوشهر  تکمیل می شود.

بانک توسعه تعاون حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در راستای اجرای طرح های تولیدی اشتغالزا ، پایدار و پویا را در اولویت برنامه ها و اهداف  خود  قرار داده و همچنین آماده همکاری با کلیه  فعالان اقتصادی در استان  است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: