چگونگی دریافت سهام عدالت توسط جاماندگان

چگونگی دریافت سهام عدالت توسط جاماندگان
کدخبر : 536788

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما به قول خود به مردم عمل کردیم و طرح آماده است. اگر در صحن علنی تصویب و شورای نگهبان تائید کند به کسانی که جزء 6 دهک جامعه هستند و از سهام عدالت محروم شدند، ارائه خواهد شد.

سهام عدالت | محمدرضا پور ابراهیمی در خصوص برنامه سهامدار شدن جاماندگان از سهام عدالت اظهار داشت: سهام عدالت موضوعی است که مردم بسیار درگیر آن هستند، طبق گزارش‌ها علیرغم اینکه از سال 84 و 85 واگذاری صورت گرفته ولی تعداد زیادی از مردم مثل افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی که جزء مستحق‌ترین افراد نیز هستند، از این سهام محروم شدند. 

 


خبرداغ : مبلغ یارانه نقدی افزایش یافت + مبلغ جدید یارانه


 

وی افزود: در کمیسیون اقتصادی به این نتیجه رسیدیم که حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد فاقد سهام عدالت هستند که بخشی از روز اول جامانده‌اند و بخشی هم طی مسیر اضافه نشدند. ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افراد تحت پوشش بهزیستی نیز فاقد سهام عدالت هستند، این‌ها اعداد بزرگی هستند.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در جلسه کمیسیون بحث کردیم و طرح جاماندگان از سهام عدالت تدوین، در صحن اعلام وصول شده به کمیسیون اقتصادی آمد. چند جلسه روی آن کار کردیم و جمع‌بندی ما این بود که سهام با اولویت دهک‌های کم‌درآمد بویژه افراد پوشش سازمان‌های حمایتی واگذار شود، طرح با هماهنگی مرکز پژوهش‌ها و دولت تصویب شد، گزارش به صحن علنی رفته و در دستور کار  است. 

 

خبرداغ : دستمزد ۵ میلیاردی محسن تنابنده برای ساخت پایتخت ۷ لورفت + عکس

 

وی تاکید کرد: ما به قول خود به مردم عمل کردیم و طرح آماده است. اگر در صحن علنی تصویب و شورای نگهبان تائید کند به کسانی که جزء 6 دهک جامعه هستند و از سهام عدالت محروم شدند، ارائه خواهد شد.

 

 

منبع : ایلنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۸ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: