کارشناس بازار سرمایه:

بازار بورس بیشتر از سوی عوامل داخلی دچار مشکل شده است

بازار بورس بیشتر از سوی عوامل داخلی دچار مشکل شده است
کدخبر : 538304

کارشناس بازار سرمایه معتقد است که بازار بورس بیشتر از سوی عوامل داخلی دچار مشکل شده و ترس فروش به این موضوع مربوط می شود به همین دلیل است که تاکید می کنیم لازم است سیاستمداران رفتارهای حمایتی بیشتری اتخاذ کنند.

به گزارش شما و اقتصاد،  نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه در برنامه بورس نامه شبکه تیوا بورس به فعالیت بازار بورس در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: روند کلی بازار بورس کماکان منفی است.چشم انداز ریزش دلار در انتهای هفته با خبر رییس جمهور بسیار تقویت شد. دلار ١٥ هزار تومانی سیگنالی را به بازار داد که ممکن است ریزش ها در بازار ارز  را سنگین تر کند.

تیوا بورس

 

همچنین نزدیک شدن به فاز نهایی سهام عدالت کفه فروش بازار را بسیار تقویت کرد که اگر حمایت خاصی از بازار صورت نگیرد، کماکان شاهد ادامه افت قیمت ها علی رغم ارزندگی بالای آنها خواهیم بود.

وی در ادامه در خصوص تحقق دلار ١٥ هزار تومانی بیان کرد: تحقق این موضوع شرایط بسیار خاص سیاسی و اقتصادی را می طلبد و اگر اتفاق بیفتد به صورت موقت است. در کل دلار کمتر از ٢٠ هزار تومان با توجه به ارزش واقعی که دارد و شرایط کلی اقتصاد غیر محتمل است که بازار عادت دارد در این خصوص واکنش های افراطی نشان دهد. 

میرزایی بر کنترل مرحله آخر سهام عدالت تاکید کرد و افزود: کماکان شاهد هستیم که اتفاق خاصی در این زمینه نمی افتد و همه به پیشواز بهمن فروش می روند که این سیگنال را به جامعه می دهد که بازار بورس مورد حمایت نیست و همین موضوع بر افزایش فروش ها دامن می زند.

علاقه مندان جهت مشاهده برنامه بورس نامه شبکه تیوا بورس می توانند به سایت تیوا به آدرس www.tva.tv مراجعه کنند.

 

 

روابط عمومی تیوا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: