مخابرات برای هر سهم ۳۰۰ ریال سود کنار گذاشت

مخابرات برای هر سهم 300 ریال سود کنار گذاشت
کدخبر : 542872

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران امروز دوشنبه 17 خردادماه 1400 برگزار و با تصویب مجمع عمومی، مقرر شد مبلغ 300 ریال سود به ازای هر سهم شرکت مخابرات ایران توزیع شود.

به گزارش خبرنگار شما و اقتصاد، این مجمع عمومی با توجه به ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ سازمان بورس و اوراق بهادار ومصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت ها صرفا با حضور حداکثر ۱۵ نفر شخص حقیقی یا حقوقی ، برگزار شد.

 بر اساس این گزارش ، درجلسه امروز مجمع که با حضور نمایندگان سهامدار عمده، نمایندگان دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران و معاونین و مدیران ارشد ستادی برگزار شد، پس از استماع گزارش سالانه هیئت مدیره ، حسابرس و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ، صورت های مالی شرکت، ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

همچنین، اتخاذ تصمیم در خصوص میزان سود تقسیمی از دیگر سرفصل های جلسه مجمع بود که پس از بحث و بررسی های انجام شده مقرر شد میزان ۳۰۰ ریال به ازای هر سهم شرکت مخابرات ایران اختصاص یابد.

تعیین حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ از دیگر تصمیمات اتخاذ شده بود که "سازمان حسابرسی کل کشور" به عنوان حسابرس و "روزنامه اطلاعات" به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت در نظر گرفته شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: