به بهانه استعفای دکتر سعید اسلامی بیدگلی از شورای عالی بورس

به بهانه استعفای دکتر سعید اسلامی بیدگلی از شورای عالی بورس
کدخبر : 543771

به گزارش شما و اقتصاد: پایگاه خبری بازار سرمایه برخود لازم می‌داند از ۳ سال حضور و فعالیت این شخصیت مردمی و دانشگاهی که همواره در جهت توسعه بازار و حفظ منافع و تکریم سهامداران تلاش مجددانه نموده قدردانی کرده و برای ایشان آرزوی توفیق و خدمت‌گذاری در رده‌های بالاتر را مسئلت دارد.

به گزارش شما و اقتصاد: سعید اسلامی بیدگلی در آذر ماه سال۹۷ در جلسه شورای عالی بورس به ریاست فرهاد دژپسند، وزیر وقت اقتصاد و دارایی به‌عنوان عضو شورای عالی بورس انتخاب شد.

اسلامی بیدگلی، دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف و شهید بهشتی می‌باشد و در حال حاضر نیز به‌عنوان استادیار دانشکده بیمه اکو در دانشگاه علامه طباطبایی حضور و فعالیت دارد.

بیدگلی سوابق علمی و پژوهشی پرباری در زمینه‌های مختلف مالی، من‌جمله عضویت در انجمن جهانی مدیریت مالی، اولین دارنده مدرک تحلیل‌گری بین‌المللی سرمایه‌گذاری در ایران و نیز مدرک بین‌المللی CIIA 

است.

اسلامی که در حال حاضر دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران است، همانند مجموعه صنفی خود که نهادی غیر انتفاعی، خود انتظام و مستقل است، شخصیت غیر دولتی، مستقل و مردمی از جنس خود بازار دارد که در طول دوره مسئولیتش چه در کانون و چه در شورای‌عالی بورس، همواره دغدغه منافع سهامداران و توسعه بازار سرمایه را داشته است. از جمله می‌توان به نامه‌های متعدد که ایشان جهت بهبود شرایط بازار و ارائه راه‌کارهایی در جهت توسعه بازار به مسئولین دولتی زد، اشاره کرد

حفظ و پیگیری منافع سهامداران، بالاخص سهامداران حقیقی، این عضو شورای عالی بورس را وا داشت علیرغم تحمیل هزینه‌های بالای رسیدگی، به واحد کمیته سازش که تحت مدیریت خود در مجموعه کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران می‌باشد ابلاغ کند، که تمامی پرونده‌های ثبت شده در این کمیته که سهامداران خرد و حقیقی در سامانه شکایات آن کانون ثبت می‌نمایند به صورت کاملا رایگان رسیدگی شود

در جلسه امروز شورای عالی بورس دکتر دژپسند و دکتر دهقان ضمن تقدیر و تشکر از حضور اثرگذار دکتر بیدگلی از اینکه وی همیشه در جلسات برنامه ای برای ارائه داشتن تشکر ویژه کردند.

 بیدگلی که در جامعه رسانه‌ای بازار سرمایه نیز به مسئولی پاسخ‌گو و همیشه در دسترس شهره بوده است، امروز پس از حدود ۳ سال عضویت از شورای عالی بورس خارج شد و جای خودش را به حمید دانش کاظمی به‌عنوان نماینده کانون‌ها داد.

پایگاه خبری بازار سرمایه برخود لازم می‌داند از ۳ سال حضور و فعالیت این شخصیت مردمی و دانشگاهی که همواره در جهت توسعه بازار و حفظ منافع و تکریم سهامداران تلاش مجدانه نموده است قدردانی کرده و برای ایشان آرزوی توفیق و خدمت‌گذاری در رده‌های بالاتر را مسئلت دارد.

پایگاه خبری بازار سرمایه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: