سیماچوب واگذار نشده که بخواهد با دستور قضایی برگردد

سیماچوب واگذار نشده که بخواهد با دستور قضایی برگردد
کدخبر : 544309

معاون سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه شرکت سیماچوب با وجود اینکه قیمت‌گذاری شده و برای واگذاری از طریق فرابورس دوبار آگهی شده است، گفت: ‌این شرکت مشتری نداشته و واگذار نشده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، ابوالقاسم شمسی جامخانه عضو هیات عامل و معاون شرکتها و قیمت گذاری بنگاه ها این سازمان در گفت‌وگو با فارس در مورد برخی شایعات مبنی بر ورود مقام قضایی شهرری به برگشت سیماچوب به صدا و سیما گفت: شرکت سیما چوب که از شرکت‌های زیرمجموعه صدا و سیما است که در فهرست واگذاری‌ها قرار داشته و از سوی سازمان خصوصی‌سازی قیمت‌گذاری و برای واگذاری در بازار سوم فرابورس دوبار آگهی شد، اما هیچ متقاضی برای خرید این شرکت وجود نداشت.

وی گفت: گرچه برای واگذاری سیماچوب از طریق بازار سوم فرابورس اقدام و دوبار آگهی شده، اما چون متقاضی نداشته، بنابراین به فروش نرسیده و همچنان طبق روال قبلی به فعالیت خود زیرنظر صدا و سیما ادامه می‌دهد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: سیماچوب اساساً واگذار نشده است که بخواهد با حکم مقام قضایی شهرری دوباره برگردد و این واگذاری قرار بوده به صورت شفاف از طریق بازار فرابورس انجام شود، اما مشتری نداشته است.

به گفته وی، سیماچوب از جمله شرکت‌های مشمول واگذاری طبق قانون است که سازمان خصوصی‌سازی کار قیمت‌گذاری و آگهی آن از طریق فرابورس را انجام داده ، اما هنوز مشتری پیدا نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: