معرفی اولین طرح تامین‌مالی جمعی در پلتفرم هم‌آفرین

معرفی اولین طرح تامین‌مالی جمعی در پلتفرم هم‌آفرین
کدخبر : 544530

شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک، در راستای مدیریت ثروت سرمایه های مردمی و تامین مالی طرح های شرکت های خصوصی سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین را با مجوز از شرکت فرابورس ایران ایجاد نموده است. در سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین سرمایه گذاران می توانند سرمایه گذاری موفق و مطمئنی داشته باشند. می توان از مزایای سرمایه گذاری در این طرح به انتشار طرح های هیجان انگیز با سود جذاب، اطمینان از صحت اطلاعات طرح، ضمانت های مطمئن، نظارت سازمان بورس و شرکت فرابورس، دریافت گواهی شراکت از فرابورس، نظارت مستمر بر اجرای طرح و ‌ارتباط مستقیم سرمایه گذاران و سرمایه پذیران اشاره کرد. همچنین اولین طرح سکوی تامین مالی هم افرین، متعلق به شرکت سپید طب نیا است .

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عومی ، از این رو جلسه ای در خصوص  معرفی طرح جدید سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین در روز دوشنبه، ۱۱ مردادماه در فرابورس با عنوان نشست خبری یک دیدار، یک عرضه برگزار شد.

 

WhatsApp Image 2021-08-02 at 14.48.48

مهدی فرازمند، مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک در نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» در خصوص معرفی پلتفرم تامین مالی جمعی «هم آفرین»گفت: تامین‌مالی جمعی؛ مقدمات سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی را فراهم کرده است و در بازارهای بین‌المللی ادبیات دیرینه‌ای دارد.

وی افزود: از آنجا که ابزار گواهی شراکت در پلتفرم تامین‌مالی جمعی جزو اوراق بهادار شناسایی شده، معاف از مالیات است.

مدیرعامل فاینتک درباره سایر ویژگی‌های تامین مالی جمعی گفت: کسب سود بالا و ریسک کم از دیگر ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌هایی است که پلتفرم تامین مالی جمعی معرفی می‌کند.

فرازمند بیان کرد: شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک پلتفرم تامین مالی جمعی هم‌آفرین را راه‌اندازی کرده است. همچنین ویژگی‌ها و طرحی که قرار است برای آن مبالغ سرمایه‌گذاری جمع‌آوری شود در سایت https://hamafarin.ir/ قابل مشاهده است.

این مدیر باسابقه بازارسرمایه تصریح کرد: مشارکت در تولید 4 داروی دانش‌بنیان از نوع مکمل برای یک شرکت، طرحی است که سکوی هم‌آفرین برای آن از اشخاص حقیقی و حقوقی مبالغ سرمایه‌گذاری جمع‌آوری می‌کند. همچنین در این طرح اشخاص حقوقی سقفی برای سرمایه‌گذاری ندارند و اشخاص حقیقی تا سقف 69 میلیون تومان در این طرح می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین در این سرمایه‌گذاری سود به صورت 70 به 30 به نفع سرمایه‌گذار است؛ به نحوی که در دوره 12 ماهه به هر میزان که سود حاصل شد، 70 درصد آن در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و 30 درصد به شرکت تولیدی. 

فرازمند اظهار داشت: بدین ترتیب بین 30 تا 36 درصد بازدهی سالانه برای سرمایه‌گذاران این طرح متصور هستیم که حداقل سود 30درصد توسط خود متقاضی برای سرمایه گذاران تضمین شده است. همچنین پرداخت سود این طرح هر 3 ماه یکبار انجام می شود. سرمایه گذاران محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه این طرح در  سایت هم آفرین مراجعه فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: