ارتقای زیرساخت‌های فنی کارگزاری مفید

ارتقای زیرساخت‌های فنی کارگزاری مفید
کدخبر : 552780

کارگزاری مفید در تعطیلات هفته جاری مطابق با رویه‌های معمول نسبت به ارتقاء سخت‌افزاری زیرساخت های خود اقدام خواهد کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: کارگزاری مفید به منظور افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و بهبود عملکرد سامانه‌های آنلاین، قصد دارد  روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن با توجه به تعطیل بودن بازار بورس، نسبت به ارتقاء زیرساخت‌های خود اقدام کند. با توجه به این عملیات، در دسترسی به سامانه‌های آنلاین طی روز سه شنبه ۲۶ بهمن اختلال وجود خواهد داشت.

ارتقاء زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت دیتاسنترها،‌ امری دائمی است و مطابق سیاست‌های کارگزاری مفید، همواره توان پاسخگویی سامانه‌ها تا چند برابر تعداد کاربران تجهیز می‌شود.

طی دو سال اخیر با توجه به افزایش چشمگیر کاربران بورسی، با وجود دشواری‌های تامین تجهیزات، فرایند ارتقاء زیرساخت‌ها با هدف حفظ ظرفیت چند برابری دائما انجام شده است. این در حالی است که همزمان با این تحولات در بورس، کرونا نیز طی دو سال گذشته توسعه خدمات غیر حضوری و آنلاین را ضروری ساخت و این مجموعه در این مدت سرمایه‌گذاری‌ قابل توجهی در جهت توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام داده است.

مفید سایت‌ها و سامانه‌های الکترونیکی متنوعی شامل سامانه‌های معاملاتی، دستیاران معاملاتی-تحلیلی، سایت های اطلاع‌رسانی و آموزشی در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار داده است. مرکز خدمات و پشتیبانی کارگزاری مفید نیز به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته هم به صورت تلفنی و هم در شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی پرسش‌ها و آماده حل مشکلات احتمالی مشتریان محترم است.

کاربران می‌توانند از طریق شماره‌های تماس ۹۱۰۰۸۷۰۰-۰۲۱ و ۸۷۰۰-۰۲۱ و یا از طریق پیام در شبکه‌های اجتماعی کارگزاری مفید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

روابط عمومی کارگزاری مفید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: