به گزارش شما و اقتصاد:

بورس را با سامانه مفید متمایز یاد بگیرید

بورس را با سامانه مفید متمایز یاد بگیرید
کدخبر : 557698

دانش و تخصص پیش نیازهای اصلی ورود به هر فعالیت اقتصادی است، به ویژه در بازار سرمایه این موضوع از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. بین دانش و بازدهی در بازار سرمایه رابطه مستقیمی وجود دارد به این معنی که هر چه میزان دانش و اطلاعات تخصصی در خصوص بازار سرمایه ارتقاء پیدا کند میزان ریسک حضور افراد در این بازار کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: شاید بسیاری از افراد علاقه مند به سرمایه گزاری در بورس باشند اما هیچ اطلاعی نسبت به چگونگی خرید سهم،تراز مثبت و منفی، تحلیل تکنیکال نداشته باشند که هر کدام می تواند در سودآوری و یا ضرر افراد نقش بسزایی داشته باشد.

کارگزاری مفید با تجربه چند ساله برای ارتقای سطح دانش هم وطنان از سال ۱۳۹۹ وارد فاز آموزش رایگان بورس از طریق «سامانه آموزش مفید» شد و موج تازه‌ای از فعالیت‌های آموزشی را فراهم کرده است.

تولید ۹۰۰ مقاله آموزشی ، برگزاری بیش از ۱۰۰۰ کلاس آنلاین روزانه، تولید ۱۷ عنوان آموزشی در ۱۲۵ اپیزود، تولید محتوای زنده در فضای اینستاگرام تنها بخشی از فعالیت سامانه  مفید است. سامانه آموزش بورس مفید تاکنونبیش از  ۱۶ میلیون ساعت محتوای آموزشی در اختیار علاقمندان قرار داده که از میان، ۲۸۳ هزار ساعت مطالب آموزشی مورد مطالعه قرار گرفته است.

سامانه آموزش مفید در ۴ حوزه شامل مقالات آموزشی، کلاس‌های آنلاین، دوره‌های ویدیویی (ضبط شده)، و لایو‌های آموزشی اینستاگرامی خدمات رایگان به عموم ارائه می‌دهد.علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی  با سامانه آموزش بورس مفید می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://learning.emofid.com مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: