دومین تامین مالی جمعی تامین سرمایه تمدن کلید خورد/راه اندازی سکوی تامین مالی جمعی شرکت دنیای نوین عناصر کیان

دومین تامین مالی جمعی تامین سرمایه تمدن کلید خورد/راه اندازی سکوی تامین مالی جمعی شرکت دنیای نوین عناصر کیان
کدخبر : 558269

شرکت تامین سرمایه تمدن در حوزه تامین مالی شرکت های کوچک و متوسط و دانش بنیان برای دومین بار سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد برای تامین سرمایه در گردش شرکت دنیای نوین عناصر کیان را راه اندازی کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: فردا چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ، عرضه گواهی‌های شراکت مربوط به شرکت  دنیای نوین عناصر کیان بر روی سکوی تامین مالی جمعی به آدرس  www.ibcrowd.ir به ارزش یکصد میلیارد ریال صورت میگیرد. این طرح سرمایه گذاری ، به­ منظور تامین سرمایه در گردش شرکت مذکور جهت تهیه مواد اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی انجام می شود.

 این یک  فرصت سرمایه گذاری یکساله با نرخ سود علی الحساب ۲۳درصد و با پرداخت سود بصورت ماهیانه و پرداخت اصل سرمایه گذاری در سررسید، به مدت محدود۷ روزجهت سرمایه گذاری در سکویIBCROWD در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به کسب سودی بالاتر از فرصت های سرمایه گذاری درآمد ثابت و سپرده بانکی دارند می توانند در این فرصت سرمایه گذاری سهیم شوند . لازم به ذکر است گواهی های شراکت معاف از مالیات می باشند.

تامین سرمایه تمدن جهت پوشش ریسک های تامین مالی جمعی ، علاوه بر اخذ چک، وثایق مالی کافی شامل سهام بورسی آریان کیمیا تک از متقاضی اخذ شده است و نگرانی از بابت وصول مطالبات متوجه سرمایه گذاران و خریداران گواهی های شراکت دنیای نوین عناصر کیان نخواهد بود.

ای بی کراد

شایان ذکر است تامین سرمایه تمدن سال گذشته نیز برای اولین بار در بازارسرمایه کشور اقدام به تامین مالی جمعی شرکت دارو سازی پارس حیان به ارزش یکصد میلیارد ریال کرد که با استقبال بی نظیر سرمایه گذاران در کمتر از 2 ساعت تامین مالی شرکت صورت پذیرفت  .

بنابر این گزارش ، تامین مالی جمعی یکی از خدمات جدید شرکت تأمین سرمایه تمدن در معرفی  فرصت‌های سرمایه‌گذاری با مدت و سقف سرمایه‌گذاری محدود است.  این فرایند از طریق انتشار و فروش گواهی های الکترونیکی تحت عنوان گواهی شراکت  انجام میگیرد،بدین صورت که جهت تامین مالی طرح اقدام به فراخوان جمع آوری وجوه در یک دوره زمانی مشخص می نماید و اشخاص حقیقی یا حقوقی تامین کننده منابع مالی می توانند نسبت به خرید گواهی های شراکت در دوره فراخوان اقدام  نمایند.

تامین سرمایه از این روش برای شرکت‌های بزرگ به‌ خصوص شرکت‌هایی که در بورس و فرابورس پذیرش شده‌اند منع شده است تا رقابت صرفا برای تامین سرمایه شرکت‌های کوچک و دارای طرح و ایده‌‌ی نو صورت پذیرد.

روابط عمومی تامین سرمایه تمدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: