افزایش اعتبار معاملاتی تا ۲.۵ برابر با استفاده از امتیازات پلکان

آخرین فرصت استفاده از طرح ویژه اعتباری؛ فقط تا پایان خرداد

آخرین فرصت استفاده از طرح ویژه اعتباری؛ فقط تا پایان خرداد
کدخبر : 558344

طرح اعتباری ویژه کارگزاری مفید که از نیمه فروردین آغاز شده است، تا پایان خرداد قابل بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش شما و اقتصاد: در این طرح ارزش امتیاز کاربران در سامانه پلکان (باشگاه مشتریان) برای دریافت اعتبار ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

به عنوان مثال قبل از این طرح، مشتریان با ۵۰۰ امتیاز بسته اعتباری ۳۰ میلیون تومانی دریافت می‌کردند اما در قالب این طرح می‌توان با همان ۵۰۰ امتیاز، یک بسته اعتباری ۸۰ میلیون تومانی دریافت کرد.

این طرح از نیمه فروردین ۱۴۰۱ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده بود و تا پایان خرداد ۱۴۰۱ فعال خواهد بود. بنابراین کاربران تنها تا روز سی‌ویکم این ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه پلکان از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

پلکان، باشگاه مشتریان کارگزاری مفید است که با هدف بهبود توانایی‌های مشتریان در بازار سرمایه فعالیت می‌کند. هر کدام از مشتریان کارگزاری مفید بر اساس معیارهای مختلفی از قبیل تعداد و حجم معاملات، شرکت در مسابقات و دعوت از دوستان امتیازاتی در این سامانه دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن برای دریافت برخی خدمات استفاده کنند.

یکی از خدماتی که مشتریان با استفاده از امتیازات پلکان خود می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، دریافت اعتبار معاملاتی است. طرح ویژه اعتباری تا پایان خرداد ۱۴۰۱ فعال است و علاقه‌مندان به استفاده از این طرح می‌توانند به سامانه پلکان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: