عرضه اولیه فولاد شاهرود در فرابورس+ جزئیات

عرضه اولیه فولاد شاهرود در فرابورس+ جزئیات
کدخبر : 559431

برگ برنده شرکت فولاد شاهرود، سهامداری چادرملو و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در این شرکت است به طوری که در تامین مواد اولیه و تامین سرمایه چالشی نخواهیم داشت.

به گزارش شما و اقتصاد: سید محمد میرحسنی مدیرعامل شرکت فولاد شاهرود در اولین نشست خبری عرضه اولیه سهام شرکت «فولاد شاهرود» گفت: شرکت فولاد شاهرود با نماد «فرود» و سرمایه ۲۷۰ میلیارد تومان فرابورسی خواهد شد. سهامداران عمده شرکت فولاد شاهرود عبارتند از شرکت صنعتی معدنی چادرملو با حدود ۳۵ درصد، آهن و فولاد غدیر ایرانیان با حدود ۵۳ درصد.

21-05-55-1018294

 

مدیرعامل شرکت فولاد شاهرود:

برگ برنده شرکت فولاد شاهرود ، سهامداران عمده آن است.

وی بیان کرد: برگ برنده شرکت فولاد شاهرود ، سهامداران عمده آن است. چرا که با وجود این دو شرکت در تامین مواد اولیه و تامین سرمایه چالشی نخواهیم داشت.

به طور کلی آن دسته شرکت‌های فولادی موفق هستند که از ماده اولیه تا محصول نهایی را در زنجیره تولید خود داشته باشند. شرکت فولاد شاهرود این مزیت را دارد که آهن اسفنجی را تبدیل به شمش و در نهایت میلیگرد می‌کند و به بازار مصرف عرضه می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد شاهرود در ارتباط با برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت گفت: سهامداران عمده فولاد شاهرود تصمیم گرفتند که ۲۰۰ هزار تن آهن اسفنجی را در خود مجموعه تولید کنند، جوار تاسیس برای این مجموعه گرفته شده، امکانات و شرایط آن در حال ایجاد است و با بهره برداری از آن شاهد اشتغال زایی خواهیم بود.

وی بیان کرد: دومین طرح توسعه‌ای مهم شرکت فولاد شاهرود، تولید میلگرد کلاف است و با توجه به امکان صادرات بیشتر برای این محصول، قرار است که یک صد هزار تن از میلگرد تولیدی شرکت، برای تولید میلگرد کلاف استفاده شود. اقدامات اولیه اجرای این پروژه انجام شده و امیدواریم تا ۲ سال آینده به بهره برداری نهایی برسد.

سید محمد میرحسنی بیان کرد: در پروژه ایجاد خط کلاف یک صد هزار تنی در شرکت فولاد شاهرود مشارکت خواهیم داشت.

اسد الله فرشاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به عنوان یکی از سهامداران عمده شرکت فولاد شاهرود گفت: شرکت ما در سال ۹۲ در جرگه سهامداران شرکت فولاد شاهرود قرار گرفت و در ۲ فاز فولادسازی این شرکت مشارکت داشت.

 

21-05-50-1018295

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان:

سهامداران فولاد شاهرود تصمیم دارند

بعد از عرضه اولیه، افزایش سرمایه صد درصدی در سرمایه این شرکت انجام شود.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان ضمن اشاره به اهمیت طرح‌های توسعه‌ای فولاد شاهرود گفت: بعد از عرضه اولیه شرکت فولاد شاهرود، تصمیم سهامداران این است که افزایش سرمایه‌ای به میزان ۱۰۰ درصد سرمایه موجود انجام شود.

احمدرضا معروفی، معاون مشاور سرمایه‌ گذاری نوآوران امین نیز ضمن توضیح شرایط عرضه اولیه این شرکت در فرابورس ایران گفت: دو زنجیره ارزش در این شرکت وجود دارد. با رویکرد محتاطانه شرکت فولاد شاهرود ارزشگذاری شده است و به طور کلی این شرکت ارزش بیشتری دارد.

 

 

 

 

 

صدای بورس، محبوبه قرمزچشمه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: